4LIfe Direct to międzynarodowy pośrednik ubezpieczeniowy, działający w Polsce od 2009 r. Specjalizujemy się w sprzedaży łatwych do zrozumienia i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie bezpośrednio wszystkim zainteresowanym osobom, w tym samym czasie utrzymując najwyższy poziom dostępności usług. Dzięki temu staliśmy się jednym z wiodących pośredników ubezpieczeniowych w Europie, prowadzących bezpośrednią sprzedaż ubezpieczeń na życie.
- Przygotowywanie raportów cyklicznych, raportów ad-hoc, zestawień i analiz
- Przygotowywanie skryptów bazodanowych w zakresie zarządzania danymi i ich przetwarzania
- Pomoc w zarządzaniu bazą danych, dbałość o integralność danych, weryfikacja nieścisłości
- Weryfikacja poprawności procesów biznesowych
- Optymalizacja oraz zarządzanie aktualnymi procesami raportowania oraz przepływu danych
- Ścisła współpraca z pozostałymi departamentami w ramach projektów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
- Bardzo dobra znajomość MS SQL Server 2012/2016
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Reporting Services
- Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym (VBA będzie dodatkowym atutem)
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolność wyciągania logicznych wniosków z dostępnych źródeł
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz organizacja pracy na wysokim poziomie
- Dokładność oraz dbałość o szczegóły
- Proaktywność, inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szansę zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w atmosferze wsparcia i partnerstwa
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze