A career in Information Technology, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to support our core business functions by deploying applications that enable our people to work more efficiently and deliver the highest levels of service to our clients. You’ll focus on managing the design and implementation of technology infrastructure within PwC, developing and enhancing both client and internal facing applications within PwC, and providing technology tools that help create a competitive advantage for the Firm to drive strategic business growth.
Our Business Analysis - Client Services team oversees Information Technology project lifecycles to help align our clients Information Technology solutions with their business needs by identifying and addressing any gaps. As a part of the team, you’ll help our clients optimise opportunity cost, document the right requirements to create solutions that meet user needs, improve efficiency by reducing rework, and shorten project timelines.
W związku z rozwojem zespołu Business Systems Support poszukujemy osób do biura w Warszawie na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za następujące obszary związane ze wsparciem aplikacji typu ERP / CRM, wykorzystywanych w biurach PwC w krajach regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa):
- codzienne wsparcie kluczowych użytkowników systemów ERP i CRM (druga linia wsparcia),
- rozwiązywanie skomplikowanych problemów w funkcjonowaniu aplikacji,
- wsparcie testów akceptacyjnych dla nowych wersji systemu,
- konfiguracja i wdrażanie nowych funkcjonalności,
- zmiany w danych referencyjnych,
- prowadzenie szkoleń kluczowych użytkowników systemów ERP i CRM,
- tworzenie dokumentacji wspierającej projekty prowadzone przez zespół,
- utrzymywanie bazy wiedzy o wspieranych aplikacjach,
- okresowe wsparcie projektów wdrożeniowych,
- udział w innych projektach prowadzonych przez zespół,
- praca w systemie typu ITSM,
- współpraca z innymi zespołami (dostawcy rozwiązań, deweloperzy, administratorzy baz danych, klienci),
- komunikacja w języku angielskim.
- wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowane kierunki: informatyczne, ekonomiczne, matematyczne, inżynierskie,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- dobrej znajomość języka zapytań SQL i zagadnień z budowy relacyjnych baz danych
- znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym
- bardzo dobre zdolności analityczne i nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- dobre umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i samodyscyplina,
atutem będzie doświadczenie w pracy z aplikacjami ERP i CRM lub innymi aplikacjami biznesowymi.
- zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu technologii MS oraz metodyk IT,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w pracy z nowoczesnymi aplikacjami i technologiami
- udział w międzynarodowych projektach IT,
- praca w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in.karta Multisport),
- dogodna lokalizacja w centrum Warszawy.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne