Miejsce pracy: Rudniki k/Częstochowy (gm. Rędziny) lub Warszawa, The Park
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo ok. 1,5 roku.
- Weryfikacja kontrahentów w dostępnych bazach oraz ocena kondycji finansowej na podstawie sprawozdań finansowych;
- Negocjowanie i ustanawianie zabezpieczeń wierzytelności;
- Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji z obszaru ryzyka kredytowego i należności handlowych;
- Pomiar i analiza wskaźników z obszaru kredytowania kontrahentów, monitoringu i windykacji (formułowanie komentarzy);
- Komunikacja z ubezpieczycielem oraz służbami handlowymi.
- Wyższe wykształcenie - preferowane kierunki: finanse, księgowość, zarządzanie;
- Preferowane minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku analityka kredytowego w przedsiębiorstwie niefinansowym (mile widziana branża budowlana);
- Dobra znajomość zasad analizy kredytowej;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, VBA);
- Dobra znajomość zasad zabezpieczania wierzytelności (w tym ubezpieczenia kredytu kupieckiego);
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego;
- Mile widziana dobra znajomość oraz praktyczne doświadczenie w pracy z systemem SAP.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
- Bardzo dobre zdolności negocjacyjne i organizacja pracy własnej;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo ok 1,5 roku;
- Rozbudowany system benefitów:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę
i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach; - Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe” ;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej - pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
- Szansa na rozwój kariery w międzynarodowej firmie o uznanej na całym świecie marce;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania