Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, usług inżynieryjnych i konsultingu. Od 2007 roku wspieramy i realizujemy projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Agent w Centrum Usług IT z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Tryb pracy: zdalny,
szkolenie/wdrożenie – stacjonarnie w warszawskim biurze (ok. 2-3 tygodnie)
Praca w trybie zmianowym (między 7:00 a 20:00)
Raz w miesiącu w weekendy (9:00 – 17:00)
Obowiązki:
- Zapewnienie wsparcia telefonicznego, mailowego i czatowego dla użytkowników zdalnych
- Wykorzystanie standardowej metodologii rozwiązywania problemów do rozwiązywania problemów klientów
- Rozwiązywanie problemów z systemem iOS i urządzeniami mobilnymi
- Wykorzystanie narzędzi Mobile Device Management (MDM) do zarządzania i obsługi urządzeń mobilnych użytkowników końcowych
- Rozwiązywanie problemów z łącznością i VPN
- Używanie narzędzi do zarządzania VPN / tokenami w celu administrowania i wspierania dostępu VPN użytkowników końcowych
- Rozwiązywanie i rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem aplikacji
- Dokumentowanie zgłoszonych problemów i świadczonych usług w systemie zarządzania usługami IT (Remedy)
- Przegląd, walidacja, aktualizacja i tworzenie artykułów wiedzy w celu ułatwienia dokładnego i solidnego dzielenia się wiedzą
- Udział i moderowanie dzielenia się problemami i rozwiązaniami na forach takich jak MS Teams, Yammer, SharePoint
- Pomoc klientom w konfiguracji domowych/ bezprzewodowych drukarek na laptopach i iPadach
- Współpracować z zespołów cross funkcjonalnych dla eskalacji rozwiązanie aplikacji lub systemu problemów poziomu
- Advocate dla klientów poprzez dążenie do identyfikacji wspólnych problemów i pracy w ramach działalności w celu wyeliminowania przyszłych zdarzeń
- Edukacja dzwoniących z pomocnymi wskazówkami lub najlepszych praktyk opartych na biznesie
- Pomoc dzwoniącym w przypadku zablokowania konta lub maszyny
- Pomoc użytkownikom w resetowaniu haseł
- Zbuduj jakość we wszystkich aspektach swojej pracy poprzez utrzymanie zgodności z wszystkimi wymogami jakości
Wymagania:
- 2+ lat + doświadczenie we wspieraniu aplikacji na IPad, IPhone i laptopach oraz innych urządzeniach mobilnych
- 2+ lat wsparcia telefonicznego dla zdalnego użytkownika, z lub bez możliwości zdalnego sterowania
- Gruntowna znajomość systemu operacyjnego iOS, jego uaktualnień i związanych z tym problemów
- Umiarkowana wiedza na temat systemu operacyjnego Android, jego aktualizacji i rozwiązywania problemów z nim związanych
- Znajomość rozwiązywania problemów związanych z siecią VPN na iPadach i laptopach w zakresie Pulse secure, VPN On demand, Pulse client itp
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z sieciami bezprzewodowymi i przewodowymi. Doświadczenie w pracy z narzędziami takimi jak konsola MDM Airwatch do zarządzania urządzeniami mobilnymi użytkowników
- Zdolność do naprawy podstawowych iPad i iPhone problemy sprzętowe na wezwanie samego i zrobić wyrok o skierowaniu innych do lokalnych / Apple wsparcia
- Doświadczenie w pracy z narzędziem do zarządzania usługami IT, takim jak Remedy 8.1 lub 9
- Doskonała obsługa klienta i umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne
- Doświadczenie w pomaganiu użytkownikom w rozmowach telefonicznych, e-mailach i czatach
- Doświadczenie we współpracy z zespołami funkcjonalnymi w zakresie eskalacji problemów związanych z aplikacjami sprzedażowymi
- Zdolność do pracy w wydłużonych godzinach, jeśli jest to wymagane (dostępność na 1 i 2 zmianę)
Dlaczego warto z nami pracować?
- Atrakcyjny i przejrzysty system płatności
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - naszymi klientami są znane polskie i światowe marki
- Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), miłą atmosferę pracy i spotkania integracyjne)
- Dogodną lokalizację naszych biur
Dlaczego warto z nami pracować?
- Atrakcyjny i przejrzysty system płatności
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - naszymi klientami są znane polskie i światowe marki
- Pakiet świadczeń pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), miłą atmosferę pracy i spotkania integracyjne)
- Dogodną lokalizację naszych biur
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci