Expandermazowieckie
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior
13 dni
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Talentica - zespół specjalistów wspierający procesy rekrutacyjne, dla swojego klienta, firmy działającej na rynku usług finansowych, w związku z realizacją nowego projektu biznesowego w zakresie sprzedaży kredytów ratalnych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Agent Sprzedaży Ratalnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ASR
Zadania:
pozyskiwanie partnerów handlowych (sklepów) do współpracy
bieżąca obsługa (sklepów) w zakresie sprzedaży ratalnej
rozwój sprzedaży ratalnej na podległym terenie
zapewnienie profesjonalnego wsparcia w zakresie sprzedaży kredytów ratalnych
realizacja planów sprzedażowych
prowadzenie szkoleń wśród klientów
Wymagania:
doświadczenie w sprzedaży kredytów ratalnych
znajomość lokalnego rynku
umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku
silna motywacja, uczciwość
własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
Expandermazowieckie
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior
13 dni
Na co dzień w pracy: Wspierasz klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) Przygotowujesz dokumenty; Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących;
Na co dzień w pracy: Wspierasz Klientów (mikroprzedsiębiorców, Klientów indywidualnych) w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, leasingu, faktoringu, innych produktów dedykowanych obszarowi) Samodzielnie realizujesz założone cele sprzedażowe; Przeprowadzasz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...