Lagardere Travel Retail międzynarodowy koncern, ekspert w sprzedaży prasy i detalista FMCG, od lat dynamicznie rozwijający się w Polsce, poszukuje partnerów biznesowych, z którymi wspólnie będzie kontynuował rozwój sieci.
Już wkrótce otwarcie nowej restauracji w Gdańsku!
Te wyjątkowe restauracje ze starannie dobraną ofertą, miłą i profesjonalną obsługą z sukcesem funkcjonują w Warszawie, Katowicach i we Wrocławiu.
Przed nami kolejny ambitny cel - Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy.
Podejmij wyzwanie i dołącz do naszego zespołu!
Lotnisko
Do zakresu obowiązków wybranego Kandydata należeć będzie zarządzanie lokalem gastronomicznym.
-
Doświadczenia w zarządzaniu restauracją sieciową min. 1 rok
-
Umiejętności zarządzania zespołem
-
Książeczki sanitarno-epidemiologicznej
-
Wiedzy z zakresu HACCP
-
Posiadania lub gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej
-
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Komunikatywności i umiejętności pracy z ludźmi
-
Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w sieci o wysokich standardach
-
Przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę agencyjną
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
W pełni wyposażoną restaurację w atrakcyjnej lokalizacji na lotnisku
-
Możliwość zarządzania nowoczesnym modelem biznesowym bez ponoszenia własnych nakładów finansowych
-
Szkolenia wdrażające
-
Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.