Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Białystok, al. Jana Pawła II    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   podlaskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Białystok    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Account Manager

    druk-24h.com.pl   Białystok    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Łomża, ul. Zawadzka 38    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania; Zainteresowanie nowinkami technologicznymi; Chęć współpracy w zespole; Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Podlaskie
Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

PGi
podlaskie, Irlandia
praca stacjonarna
4623 dni temu


Premiere Global Services, Inc. is a global provider of communication technologies-based solutions. Our solutions help businesses increase sales, improve productivity and efficiency and enhance customer loyalty and retention by empowering them with new ways to communicate with, market to and service their constituents.

With worldwide headquarters in Atlanta, Georgia, we have an established customer base of approximately 60,000 corporate accounts in 19 countries worldwide.


Agent obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: Irlandia

Nr Ref.: CS-DEU

Customer Support Agent with German & English

We are currently recruiting for a motivated Customer Service Agent with fluency in both English and fluency in German to work in our European HQ, idyllically set in Clonakilty, West Cork. (35 MILES FROM CORK CITY).

 

PURPOSE:

Responsible for providing effective client service for all internal and external clients
by demonstrating exceptional customer service skills, utilizing technical expertise and familiarity of company products and procedures.

 

RESPONSIBILITIES

  • Ensure that clients receive quality service and requests in an efficient, knowledgeable, and timely manner by scheduling future conferences, running attended conferences
  • Answering or returning internal and external queries with an efficient, knowledgeable, and timely manner
  • Providing real time conference assistance
  • Reporting problems as necessary to minimize impact to clients
  • Researching and resolving client complaints and concerns
  • Ensure that daily systems operations in the department are running smoothly and efficiently by assisting with software and hardware testing;
  • Reporting concerns with bridge functioning to the appropriate personnel
  • Compiling Statistical data for report creation and future use
  • Performing other duties that may be required to enhance customer support or aid the company in achieving its objectives
  • Ensure that clients (internal and external) are continually provided adequate and professional communications by answering calls from sales representatives – providing usage information and troubleshooting problems
  • Proactively contacting clients regarding on-going issues.
  • Handling clerical duties relating to the conference calls, performing various CD duplication procedures, 

SKILLS

  • Fluency in English and German is essential
  • Minimum of 1 to 2 years Customer Service experience
  • Excellent speaking voice
  • Accurate typing of approx 30 wpm
  • Excellent working knowledge of Microsoft applications essential
  • Excellent interpersonal and communication skills (both written and verbal)
  • Problem resolution skills
  • Accuracy and attention to detail is essential
  • Excellent organizational and prioritization skills
  • Ability to work well both independently and in a team environment
  • Ability to work alternate shifts is a job requirement
  • Ability and flexibility to perform all other job-related and ad-hoc duties as required.

Customer Support Agent mit Deutsch & Englisch

Premiere Global Services, Inc. ist ein globaler Anbieter von Kommunikationstechnologien basierenden Lösungen. Unsere Lösungen helfen Unternehmen den Umsatz steigern, die Produktivität verbessern und die Effizienz zu erhöhen und Kundenloyalität und-bindung durch Stärkung der sie mit neuen Möglichkeiten, um mit, Markt, zu kommunizieren und ihre Bestandteile zu reparieren.

, Mit Hauptsitz in Atlanta, Georgia, haben wir einen etablierten Kundenstamm von rund 60.000 Unternehmenskunden in 19 Ländern weltweit.

Derzeit suchen wir einen motivierten Customer Service Agent mit fließend Englisch und fließend in Deutsch, in unserem europäischen Hauptsitz arbeiten, idyllisch in Clonakilty, West Cork. (35 Meilen von der Stadt Cork).

Die Erwartungen

  • Fließendes Englisch und Deutsch ist von wesentlicher Bedeutung
  • Mindestens 1 bis 2 Jahre Erfahrung im Kundenservice
  • Ausgezeichnete Sprechstimme
  • Genaue Typisierung von ca. 30 wpm
  • Exzellente Kenntnisse der Microsoft-Anwendungen unerlässlich
  • Ausgezeichnete zwischenmenschliche und kommunikative Fähigkeiten (in Wort und Schrift)
  • Problemlösung Fähigkeiten
  • Genauigkeit und Liebe zum Detail ist wichtig
  • Hervorragende organisatorische Fähigkeiten und Priorisierung
  • Fähigkeit, gut zu arbeiten sowohl unabhängig als auch in einem Team
  • Die Fähigkeit, alternative Schichten arbeiten ist ein Job Voraussetzung
  • Fähigkeit und Flexibilität, um alle anderen beruflichen und Ad-hoc-Aufgaben zu erfüllen wie erforderlich.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Białystok, al. Jana Pawła II    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   podlaskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Białystok    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Account Manager

    druk-24h.com.pl   Białystok    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie; prezentowanie oferty usług poligraficznych; realizowanie założonych celów sprzedażowych; Wymagania: znajomość branży wydawniczej jest warunkiem koniecznym znajomość technologii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Łomża, ul. Zawadzka 38    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania; Zainteresowanie nowinkami technologicznymi; Chęć współpracy w zespole; Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach...