Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    14 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
Zobacz więcej ofert pracy

Agent ds.Obsługi Klienta

Manpower
Łomianki
praca stacjonarna
3529 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Agent ds.Obsługi Klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Łomianki

Zadania:
  • Odbieranie połączeń przychodzących na infolinię (sprawdzenie statusu przesyłki, wycena kosztów transportu, sprawdzenie warunków odprawy celnej przesyłek w kraju przeznaczenia itp.)
  • Obsługa zapytań w zakresie przesyłek skierowanych do odprawy celnej, przesyłek eksportowych i importowych Przesyłanie potwierdzeń odprawy celnej
  • Weryfikacja statusu przesyłek importowych w trakcie odprawy celnej Sprawdzanie sposobu opłaty należności celnych
  • Obsługa Klientów z zakresu wystawionych faktur
  • Wyjaśnianie niezgodności na fakturach/ kosztów naliczonych na fakturach
  • Wyjaśnianie zwrotów pieniędzy na rachunek Klienta z tytułu nadpłaty/wypłaty odszkodowania
  • Potwierdzenie salda Klienta
  • Obsługa skrzynki e-mailowej (w tym emaili wysyłanych przez Klientów ze strony firmy)
  • Obsługa połączeń CHAT od Klientów
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej między oddziałami firmy na całym świecie
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • Otwieranie numerów account number dla Klientów międzynarodowych
Wymagania:
  • Min. 2 –letnie doświadczenie w pracy w Call Center International
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne/interpersonalne
  • Postawa prokliencka
  • Wysoka kultura osobista/słowa
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego 

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    14 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...