Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Tarnów
AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI

AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI

Jarosław Panasiuk Omega Kancelarie Prawne
Tarnów, Tarnów, Nowy Sącz
praca stacjonarna
4954 dni temu
omega_baner.jpg

OMEGA KANCELARIE PRAWNE są ogólnopolską siecią Kancelarii Prawnych, tworzoną systematycznie od 2005 roku. Naszym celem jest utworzenie w niedługim czasie Kancelarii OMEGA w każdym mieście. Dotychczasowe Kancelarie tworzy zespół wykwalifikowanych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w różnych dziedzinach prawa, co powoduje, że jesteśmy w stanie pomóc wszystkim Klientom, nawet w najtrudniejszych sprawach i zagadnieniach prawnych. Usługi prawne świadczymy bezpośrednio w naszych Oddziałach, oraz w drodze video konferencji internetowych, a także przez telefon, telefaks i pocztą internetową. Zakres usług świadczonych dla naszych Klientów obejmuje wszystkie zagadnienia prawa cywilnego, administracyjnego, karnego, skarbowego, rodzinnego, konsumenckiego, spadkowego, a także prawa pracy, prawa gospodarczego, prawa o wykroczeniach i ruchu drogowym oraz większość zagadnień z innych również specjalistycznych gałęzi prawa. Sporządzamy pisma procesowe i urzędowe w tym pozwy, podania, apelacje, zażalenia, skargi, sprzeciwy oraz zajmujemy się reprezentowaniem naszych klientów przed sądami i urzędami. Na terenie całego kraju pomagamy osobom poszkodowanym w wypadkach w uzyskaniu ustawowych odszkodowań cywilnych z tytułu doznanych szkód osobowych lub majątkowych, a w szczególności za wypadki komunikacyjne, w pracy, błędy w sztuce medycznej. Naszymi klientami są zarówno osoby prywatne jak też podmioty gospodarcze, dla których przygotowaliśmy ciekawą i bogatą ofertę stałej pomocy prawnej. Domeną naszych Kancelarii jest: SKUTECZNA POMOC PRAWNA W KORZYSTNEJ CENIE! DLA KAŻDEGO! http://www.omega-kancelaria.pl/index.php



AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI



Tarnów, Nowy Sącz

Opis stanowiska:
  • obsługa Klienta zarówno indywidualnego, jak i podmiotów gospodarczych
  • wstępna kontrola stanu prawnego nieruchomości, będącej przedmiotem transakcji
  • kompletowanie niezbędnych dokumentów
  • zawieranie umów pośrednictwa
  • sporządzanie dokumentacji fotograficznej
  • wykonywanie profesjonalnych opisów nieruchomości oraz wprowadzanie danych do systemu
  • prezentacja ofert Klientom
  • budowanie znakomitych relacji z Klientem


Wymagania:
  • umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji internetowych
  • zaangażowanie w powierzane obowiązki
  • dyspozycyjność i poczucie odpowiedzialności
  • samodzielność planowania i organizacji pracy własnej
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • wykształcenie kierunkowe bądź doświadczenie w branży mile widziane


Oferujemy:
  • atrakcyjne zarobki, uzależnione od efektów pracy
  • systematyczne szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • niestandardowy system motywacyjny
  • niezbędne narzędzia do podnoszenia efektywności pracy, np. telefon służbowy,
  • szeroki zakres reklamy i marketingu, tj. wizytówki, ulotki, plakaty, banery, publikacje ofert w portalach branżowych
  • możliwość uczestnictwa w imprezach branżowych, m.in. targi mieszkaniowe
  • dogodne warunki pracy w każdym z naszych oddziałów na terenie całego kraju
  • dostęp do know-how z zakresu obrotu nieruchomościami
  • możliwość rozwoju zawodowego, a w tym możliwość odbycia bezpłatnych praktyk, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 15 lutego 2008 r.

Forma kontaktu

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)