Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie
AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI

AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI

Jarosław Panasiuk Omega Kancelarie Prawne
podkarpackie, Rzeszów, Krosno
praca stacjonarna
4954 dni temu
omega_baner.jpg

OMEGA KANCELARIE PRAWNE są ogólnopolską siecią Kancelarii Prawnych, tworzoną systematycznie od 2005 roku. Naszym celem jest utworzenie w niedługim czasie Kancelarii OMEGA w każdym mieście. Dotychczasowe Kancelarie tworzy zespół wykwalifikowanych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w różnych dziedzinach prawa, co powoduje, że jesteśmy w stanie pomóc wszystkim Klientom, nawet w najtrudniejszych sprawach i zagadnieniach prawnych. Usługi prawne świadczymy bezpośrednio w naszych Oddziałach, oraz w drodze video konferencji internetowych, a także przez telefon, telefaks i pocztą internetową. Zakres usług świadczonych dla naszych Klientów obejmuje wszystkie zagadnienia prawa cywilnego, administracyjnego, karnego, skarbowego, rodzinnego, konsumenckiego, spadkowego, a także prawa pracy, prawa gospodarczego, prawa o wykroczeniach i ruchu drogowym oraz większość zagadnień z innych również specjalistycznych gałęzi prawa. Sporządzamy pisma procesowe i urzędowe w tym pozwy, podania, apelacje, zażalenia, skargi, sprzeciwy oraz zajmujemy się reprezentowaniem naszych klientów przed sądami i urzędami. Na terenie całego kraju pomagamy osobom poszkodowanym w wypadkach w uzyskaniu ustawowych odszkodowań cywilnych z tytułu doznanych szkód osobowych lub majątkowych, a w szczególności za wypadki komunikacyjne, w pracy, błędy w sztuce medycznej. Naszymi klientami są zarówno osoby prywatne jak też podmioty gospodarcze, dla których przygotowaliśmy ciekawą i bogatą ofertę stałej pomocy prawnej. Domeną naszych Kancelarii jest: SKUTECZNA POMOC PRAWNA W KORZYSTNEJ CENIE! DLA KAŻDEGO! http://www.omega-kancelaria.pl/index.php



AGENT ds. NIERUCHOMOŚCI



Rzeszów, Krosno

Opis stanowiska:
  • obsługa Klienta zarówno indywidualnego, jak i podmiotów gospodarczych
  • wstępna kontrola stanu prawnego nieruchomości, będącej przedmiotem transakcji
  • kompletowanie niezbędnych dokumentów
  • zawieranie umów pośrednictwa
  • sporządzanie dokumentacji fotograficznej
  • wykonywanie profesjonalnych opisów nieruchomości oraz wprowadzanie danych do systemu
  • prezentacja ofert Klientom
  • budowanie znakomitych relacji z Klientem


Wymagania:
  • umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji internetowych
  • zaangażowanie w powierzane obowiązki
  • dyspozycyjność i poczucie odpowiedzialności
  • samodzielność planowania i organizacji pracy własnej
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • wykształcenie kierunkowe bądź doświadczenie w branży mile widziane


Oferujemy:
  • atrakcyjne zarobki, uzależnione od efektów pracy
  • systematyczne szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • niestandardowy system motywacyjny
  • niezbędne narzędzia do podnoszenia efektywności pracy, np. telefon służbowy,
  • szeroki zakres reklamy i marketingu, tj. wizytówki, ulotki, plakaty, banery, publikacje ofert w portalach branżowych
  • możliwość uczestnictwa w imprezach branżowych, m.in. targi mieszkaniowe
  • dogodne warunki pracy w każdym z naszych oddziałów na terenie całego kraju
  • dostęp do know-how z zakresu obrotu nieruchomościami
  • możliwość rozwoju zawodowego, a w tym możliwość odbycia bezpłatnych praktyk, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 15 lutego 2008 r.

Forma kontaktu

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)