Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Agenta Celnego

    Uni-Logistics Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ: Wsparcie w obsłudze zgłoszeń celnych: procedura tranzytu i magazyny czasowego składowania; Dostarczanie wymaganych dokumentów do organów celnych; Nadzór nad właściwym obiegiem oraz archiwizacją dokumentów; Wspomaganie Agentów Celnych w odprawie celnej towarów;
  • Specjalista ds. obsługi celnej / Agent Celny

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów niezbędnych do ustalania świadectw pochodzenia oraz certyfikatów zgodności Współpraca z dostawcami surowców w celu uzyskania niezbędnej dokumentacji m.in. deklaracji długoterminowych Weryfikacja i analiza produktów pod kątem...
Zobacz więcej ofert pracy

Agent Celny

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
2011 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agent Celny
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Nr ref.: 5-26-53171

Grafton Recruitment to jedna z największych w Europie niezależnych firm rekrutacyjnych z 35 biurami w 6 krajach. Grafton Recruitment jest dostawcą kompleksowych rozwiązań rekrutacyjnych z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy korporacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Agent Celny z językiem Angielskim.

Zakres obowiązków:
  •  Kategoryzowanie produktów 
  • Wsparcie procesów zachodzących w dziale
  • Przygotowywanie dokumentacji 
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem
  • Uczestniczenie w obsłudze importowanych przesyłek
Wymagania:
  • Dobra znajomość programów MS Office
  • Gotowość do pracy zmianowej (praca rano i popołudniu)
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
  • Aktualny wpis na listę agentów celnych, uprawnienia celne - WARUNEK KONIECZNY
Informacje dodatkowe:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Pakiet benefitów (multikafeteria) 
  • Program emerytalny
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Asystent Agenta Celnego

    Uni-Logistics Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ: Wsparcie w obsłudze zgłoszeń celnych: procedura tranzytu i magazyny czasowego składowania; Dostarczanie wymaganych dokumentów do organów celnych; Nadzór nad właściwym obiegiem oraz archiwizacją dokumentów; Wspomaganie Agentów Celnych w odprawie celnej towarów;
  • Specjalista ds. obsługi celnej / Agent Celny

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów niezbędnych do ustalania świadectw pochodzenia oraz certyfikatów zgodności Współpraca z dostawcami surowców w celu uzyskania niezbędnej dokumentacji m.in. deklaracji długoterminowych Weryfikacja i analiza produktów pod kątem...