Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Pracownik administracyjny z jęz. angielskim (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Koordynator ds. obsługi Klienta

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Samodzielny referent w Dziale Obsługi Projektów Naukowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. środków trwałych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: ​prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    9 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator

Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
3605 dni temu


Job Simple Solutions jest marką Job Impulse stworzoną z myślą o firmach poszukujących kompleksowych rozwiązań doradczych w obszarze HR. Obejmuje swym zakresem rekrutację stałą, leasing etatów administracyjnych oraz usługę HR Assistance, czyli modułowe projekty konsultingowe wspierające działy HR.

Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 oraz Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.

Na polskim rynku działamy od 2006 roku. Jesteśmy częścią Grupy Job.

Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 7 lat.  W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.


Obecnie prowadzimy rekrutację dla firmy, która we współpracy z rządem, instytucjami publiczymi i samorządami, zajmuje się świadczeniem usług przywracania do pracy osób długotrwale bezrobotnych.

Poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:




Administrator
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: AB/1014/T2



Zadania:

 

Administrator odpowiada za poprawność i terminowość obiegu wszystkich informacji dotyczących Uczestników projektu pomiędzy urzędem pracy a projektem, ściśle współpracuje z urzędem, pracownikami biura i kierownikiem projektu. Administrator odpowiada za przetwarzanie, analizę i raportowanie wskaźników efektywnościowych Centrum Pracy. Administrator odpowiada za obszar recepcyjny centrum aktywizacyjnego, wspiera Uczestników projektu w rozwoju ich kompetencji z zakresu obsługi komputera.

 

Obowiązki:

  • obsługa recepcji, profesjonalna obsługa klienta,
  • zarządzanie i przechowywanie dokumentacji klientów/ uczestników projektu,
  • zarządzanie informacjami pozyskanymi różnymi kanałami,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • rejestracja wyników projektu i przekazywanie informacji o wynikach Kierownikowi Projektu,
  • opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań,
  • kontrola i organizacja całości dokumentacji w Centrum Pracy,
  • kontakt z partnerami projektu.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra obsługa MS Office i programu CRM,
  • zdolność do realizowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
  • umiejętność planowania, doskonała organizacja pracy
  • rzetelność, zorientowanie na szczegół, terminowość wykonywania obowiązków
  • umiejętność tworzenia prezentacji, redagowania pism,
  • bardzo dobre kompetencje komunikacyjne.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie realizującej projekty społeczne,
  • pracę w organizacji, która od 25 lat z powodzeniem działa na całym świecie,
  • stabilność zatrudnienia,
  • pracę na cały etat.
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zmianami) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasiej 10, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Administrator.

Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz prawie do ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie aczkolwiek podanie tych danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych także po zakończeniu rekrutacji na powyższe stanowisko w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasia 10 w przyszłości na takie samo lub podobne stanowisko.
 

Poznaj

Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.

Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Pracownik administracyjny z jęz. angielskim (również z orzeczeniem)

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    1 dni
    Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Koordynator ds. obsługi Klienta

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Samodzielny referent w Dziale Obsługi Projektów Naukowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. środków trwałych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: ​prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    9 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...