Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.
Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.
Obecnie prowadzimy rekrutację dla firmy, która we współpracy z rządem, instytucjami publiczymi i samorządami, zajmuje się świadczeniem usług przywracania do pracy osób długotrwale bezrobotnych.
Poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Administrator
Nr Ref.: ADM/10/2014
Administrator odpowiada za poprawność i terminowość obiegu wszystkich informacji dotyczących Uczestników projektu pomiędzy urzędem pracy a projektem, ściśle współpracuje z urzędem, pracownikami biura Ingeus i kierownikiem projektu. Administrator odpowiada za obszar recepcyjny centrum aktywizacyjnego, wspiera także Uczestników projektu w rozwoju ich kompetencji z zakresu obsługi komputera.
Główne obowiązki:
- obsługa recepcji, profesjonalna obsługa klienta,
- zarządzanie i przechowywanie dokumentacji klientów/ uczestników projektu,
- zarządzanie informacjami pozyskanymi różnymi kanałami,
- wprowadzanie danych do systemu,
- rejestracja wyników projektu i przekazywanie informacji o wynikach Kierownikowi Projektu,
- opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań,
- kontakt z partnerami projektu.
- bardzo dobra obsługa MS Office i programu CRM,
- zdolność do realizowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
- umiejętność planowania, doskonała organizacja pracy
- rzetelność, zorientowanie na szczegół, terminowość wykonywania obowiązków
- umiejętność tworzenia prezentacji, redagowania pism,
- bardzo dobre kompetencje komunikacyjne,
- rozwijającą pracę w organizacji, która od 25 lat z powodzeniem działa na całym świecie,
- stabilność zatrudnienia,
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie realizującej projekty społeczne,
- pracę na cały etat.
Poznaj
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.
Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.