Najnowsze oferty pracy

  • Samodzielny referent / specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ, prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ, kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ, obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i...
  • Specjalista ds. administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista ds. Inwestycji

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Ratownictwa Medycznego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi wypowiedzeń

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz wypowiedzenia umów kredytowych oraz umów restrukturyzacyjnych, kompletujesz dokumentację związaną z wysyłką wypowiedzeń oraz wezwań do zapłaty, wspierasz inne biura w realizacji czynności związanych z procesami przedsądowymi, obsługujesz...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator

PKO Bank Polski
Gdynia
praca stacjonarna
2612 dni temu
Administrator
Centrum Operacji

Miejsce pracy: Gdynia

Nr ref.: CEN/223/07/2017

Główne zadania:

• zapewnienie sprawnej realizacji inwentaryzacji oraz przekazywania do Centralnego Archiwum dokumentacji wytwarzanej w oddziałach i przekazywanej do Biura Operacji
• współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z Pocztą Polską z zakresie realizowanych przez Zespół zadań
• przekazywanie dokumentacji do Centralnego Archiwum zgodnie z obowiązującym sposobem archiwizacji dokumentacji Banku
• czynności związane z inwentaryzacją oraz przekazywaniem do CA dokumentacji wytwarzanej w oddziałach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
• monitoring przekazywania przez oddziały dokumentacji do Biura Operacji przy wsparciu właściwych aplikacji
• cykliczne informowanie oddziałów o dokumentacji nie przekazanej w terminie
• sporządzanie sprawozdań związanych z inwentaryzacją dokumentacji
• uczestniczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań organizacyjnych, informatycznych i technologicznych w zakresie realizowanych zadań
• inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania Zespołu

Oczekujemy:

• wykształcenia minimum średniego
• doświadczenia w inwentaryzacji dokumentacji
• kompetencji w zakresie zadań realizowanych w Zespole Obsługi Dokumentacji i Inwentaryzacji
• umiejętności współpracy w Zespole
• komunikatywności
• odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu

Oferujemy:

• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. zawartych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikuję.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:

1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.

2. Inspektor Ochrony Danych
Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod@pkobp.pl. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;

3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.

4. Udostępnienie danych osobowych
Pani /Pana dane będą udostępnione firmie eRecruitment Solutions sp. z o.o.

5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.

6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Samodzielny referent / specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: obsługa administracyjna projektów badawczych WZNJ, prowadzenie rejestru wydatków z budżetu WZNJ, kontrola administracyjna strony internetowej WZNJ, obsługa administracyjna współpracy WZNJ z uczelniami, szkołami i...
  • Specjalista ds. administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista ds. Inwestycji

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
  • Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej w Zakładzie Ratownictwa Medycznego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Zakładu Ratownictwa Medycznego (poczta wychodząca i przychodząca, telefony, e-maile), kompleksowa obsługa studentów, w tym m.in.: przygotowanie karty studenta, teczek dla poszczególnych grup studenckich,...
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi wypowiedzeń

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: obsługujesz wypowiedzenia umów kredytowych oraz umów restrukturyzacyjnych, kompletujesz dokumentację związaną z wysyłką wypowiedzeń oraz wezwań do zapłaty, wspierasz inne biura w realizacji czynności związanych z procesami przedsądowymi, obsługujesz...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...