relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Twoje zadania na tym stanowisku: Administracja i nadzór nad systemami i aplikacjami w oparciu o rodzinę systemów Linux; Administracja narzędzi i tuning (Jira/Confluence) oraz rozwiązań CICD (Gitlab, Artifactory, Harbor) Administracja aplikacji (cykliczne podnoszenie wersji, migracja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 godz.
Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 godz.
Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...
Pure Health and Fitness oferuje szeroki zakres najnowocześniejszego sprzętu Cardio (wbudowany ekran telewizyjny), dwie sale treningowe. Zapewniamy również wielofunkcyjny sprzęt siłowy przeznaczony do wszechstronnego treningu.
Administrator
Miejsce pracy: Rzeszów
Oferujemy:
umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość rozwoju
darmowe członkostwo w klubie
Zadania:
Dynamicznie rozwijająca się sieć nowoczesnych klubów fitness zatrudni osobę na stanowisko administratora systemu.
Zakres obowiązków:
obsługa systemu kart płatniczych
obsługa innych systemów firmy
kontrola pracy grupy osób
przygotowywanie raportów
przeprowadzanie analiz
kontakt z klientem i firmami zewnętrznymi
Wymagania:
Oczekujemy:
dyspozycyjności
wysokiej motywacji
zdolności interpersonalnych
dobrej organizacji pracy
mile widziane doświadczenie w sektorze kart kredytowych/debetowych
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Twoje zadania na tym stanowisku: Administracja i nadzór nad systemami i aplikacjami w oparciu o rodzinę systemów Linux; Administracja narzędzi i tuning (Jira/Confluence) oraz rozwiązań CICD (Gitlab, Artifactory, Harbor) Administracja aplikacji (cykliczne podnoszenie wersji, migracja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 godz.
Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 godz.
Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...