HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Administrator Windows
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112795
Dla naszego Klienta – z branży ubezpieczeniowej – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Administrator Windows
Obowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
Obowiązki:
- Wytworzenie i utrzymanie obrazu dla Windows 10 Professional\Windows 7 Enterprise
- Przygotowanie obrazu opartego na obecnym narzędziu klienta (MIGRATOR) – Image OS + utrzymanie obecnego sekwensera MDT.
- Przygotowanie obrazu opartego na obecnym narzędziu klienta (MIGRATOR) – Factory Image.
- Cykliczna aktualizacja MIGRATOR z image OS i FI (raz na 6 m-cy) o nowy build, sterowniki oraz niezbędne poprawki OS/aplikacji.
- Testy działania po realizacji w/w pozycji = testy osadzania i poprawności działania obrazów oraz aplikacji (tj. MS Office + Skype, IE, Chrome, Java, Adobe Reader i Flash, itp.)
- Migracja PC z Windows 7 Enterprise do Windows 10 Professional.
- Testy integracji z SCCM = testy dystrybucji aplikacji, testy klienta SCCM.
- Integracja narzędzi wspierających imagining (GParted, Password Recovery Tool, PCRegEdit, Boot Partition, EaseUs Disk Copy) z MIGRATOR lub WinPE.
- Weryfikacja kompatybilności narzędzi wspierających z aktualizacją MIGRATOR (kompatybilności z aktualizowanym obrazem lub WinPE).
- Cykliczna aktualizacja narzędzi wspierających (po udostępnieniu przez producenta)
- Rozwiazywanie problemów z MIGRATOR/WinPE i narzędziami.
- Szkolenia WB w ramach nowych funkcjonalności/zmian MIGRATOR.
- Testy nowego sprzętu. Testy zgodności z obrazem klienta, testy dopuszczające. Weryfikacja zgodności z wymaganiami technicznymi. Testy i integracja z MIGRATOR sterowników dopuszczonego, nowego sprzętu.
Wymagania:
- Kompetencji analitycznych
- Znajomości relacyjnych baz danych i SQL
- Chęci rozwijania swojej wiedzy i współpracy z zespołem
- Mile widziana znajomość zagadnień ubezpieczeniowych i finansowych
- Mile widziana znajomość narzędzi do prowadzenia dokumentacji analitycznej – Enterprise Architect
- Mile widziana znajomość metodyk Agile
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych