Mamy 4000 stałych pracowników w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Umożliwiamy liderom branży IT dostarczanie Device as a Service w 190+ krajach. DaaS łączy w jednej umowie prawo do korzystania ze sprzętu, oprogramowania oraz jego serwis i wymianę za opłatą zależną od ilości urządzeń.
Administrator w Dziale Wsparcia Technicznego
Bielany Wrocławskie
zadania:
- Monitorowanie i aktualizowanie incydentów w systemie ticketowym
- Weryfikacja poprawności danych w systemie wewnętrznym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
wymagamy:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel i Outlook)
- Umiejętność analizy danych
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przejmowania nowych zadań
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
- Gotowość do pracy na zmiany w systemie 24/5
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość branży IT
oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
- Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kid's Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie