Najnowsze oferty pracy

  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym, współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację...
  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Pracownik administracyjny z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    zarządzanie dokumentacją w języku angielskim, współpracę z firmami i instytucjami na całym świecie, operacyjne wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu zagranicznych spółek, tłumaczenie dokumentów w obu kierunkach: polski–angielski, monitorowanie budżetu projektów pod kątem wydatków,...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista Dziale Zaopatrzenia

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Samodzielny referent w Dziale Obsługi Projektów Naukowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator w Centrum Aktywizacji

Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3613 dni temu



Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.

Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.

Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 7 lat.  W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.




Administrator w Centrum Aktywizacji
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: ADC/12/2014



Zadania:

Administrator odpowiada za poprawność i terminowość obiegu wszystkich informacji dotyczących Uczestników projektu pomiędzy urzędem pracy a projektem, ściśle współpracuje z urzędem, pracownikami biura Ingeus i kierownikiem projektu. Administrator odpowiada za obszar recepcyjny centrum aktywizacyjnego, wspiera także Uczestników projektu w rozwoju ich kompetencji z zakresu obsługi komputera.

Główne obowiązki:

  • obsługa recepcji, profesjonalna obsługa klienta,
  • zarządzanie i przechowywanie dokumentacji klientów/ uczestników projektu,
  • zarządzanie informacjami pozyskanymi różnymi kanałami,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • rejestracja wyników projektu i przekazywanie informacji o wynikach Kierownikowi Projektu,
  • opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań,
  • kontakt z partnerami projektu.

 

Wymagania:
  • bardzo dobra obsługa MS Office i programu CRM,
  • zdolność do realizowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
  • umiejętność planowania, doskonała organizacja pracy,
  • rzetelność, zorientowanie na szczegół, terminowość wykonywania obowiązków,
  • umiejętność tworzenia prezentacji, redagowania pism,
  • bardzo dobre kompetencje komunikacyjne,
  • biegła znajomość j.angielskiego.
Oferujemy:
  • rozwijającą pracę w organizacji, która od 25 lat z powodzeniem działa na całym świecie,
  • stabilność zatrudnienia,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie realizującej projekty społeczne,
  • pracę na cały etat.
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zmianami) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasiej 10, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Administrator w Centrum Aktywizacji.

Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz prawie do ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie aczkolwiek podanie tych danych jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych także po zakończeniu rekrutacji na powyższe stanowisko w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Ptasia 10 w przyszłości na takie samo lub podobne stanowisko.
 

Poznaj

Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.

Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym, współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację...
  • Referent / specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Pracownik administracyjny z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    zarządzanie dokumentacją w języku angielskim, współpracę z firmami i instytucjami na całym świecie, operacyjne wsparcie w tworzeniu i rozwijaniu zagranicznych spółek, tłumaczenie dokumentów w obu kierunkach: polski–angielski, monitorowanie budżetu projektów pod kątem wydatków,...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista Dziale Zaopatrzenia

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Samodzielny referent w Dziale Obsługi Projektów Naukowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...