Experis jest globalną,wyspecjalizowaną marką działającą na rynku IT. Jesteśmy jedną z wiodących firm konsultingowych w obszarze wysokich technologii. Współpracujemy z największymi klientami i korporacjami jak i liczącymi się software-housami w Polsce jak i zagranicą.
Dołączając do nas możesz liczyć na pełne wsparcie w trakcie pracy jak i po zakończeniu kontraktu. Zapewniamy możliwość kontynuacji współpracy na projektach dla 92% naszej kadry. Dbamy o Twoje prawa i o dobre samopoczucie, wspomagamy rozwój poprzez dzielenie się wiedzą na temat aktualnej sytuacji na rynku, oferujemy szkolenia wspierające kierunek rozwoju zarówno o tematyce miękkiej jak i twardej.
Wielu z nas jest freelancerami,znamy specyfikę tej pracy i chcemy być Twoim pierwszym, stałym kontaktem gdy szukasz nowych zadań - Ty masz wiedzę techniczną, my mamy możliwości biznesowe.Wierzymy w stałą, partnerską kooperacje na wielu płaszczyznach, szanujemy Twój czas i Twoje preferencje projektowe.
Doświadczenie jest dla nas ważne, ale to przede wszystkim zaangażowanie i chęć rozwoju personalnego są kluczem do sukcesu.
Zadania:
Polski oddział brytyjskiej kancelarii prawnej poszukuje specjalisty helpdesk/support IT do pracy na pół etatu (onsite).
Poza umiejętnościami z zakresu informatyki, oczekujemy bardzo wysokich umiejętności interpersonalnych w międzynarodowym środowisku pracy oraz ponadprzeciętnych standardów związanych ze wsparciem dla użytkowników końcowych. Wymagany jest płynny język angielski w mowie i piśmie.
Oczekujemy 3 lat doświadczenia na stanowisku helpdesk/wsparcie użytkownika.
Zakres zadań:
- Wsparcie pracowników w użytkowaniu sprzętu (konfiguracja od strony użytkownika laptopów, smartfonów Blackberry – np. instalowanie poczty etc)
- Migracja systemów operacyjnych na laptopach do WIN 7
- Wsparcie administracyjne – systemy backoffice do obsługi biura prawnego
- Technologie Microsoft (systemy operacyjne, pakiety biurowe, podstawowe wiadomości na temat serwerów Microsoft)
- Zatrudnienie: w oparciu o kontrakt – 4h/dzień
- Miejsce pracy: Warszawa
- Start projektu: ASAP
- Podróże służbowe: sporadyczne