TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:
Administrator systemów
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 21350
Zakres obowiązków:
- zarządzanie serwerami i usługami działającymi pod kontrolą systemów Windows 2008/2012 Server,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem i wydajnością systemów oraz współpracę z użytkownikami w zakresie świadczonych usług IT.
Wymagania:
- minimum 2lata doświadczenia w administracji systemem Windows Server;
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne);
- znajomość administracji systemami Windows Server 2008/2012;
- znajomość usług katalogowych Active Directory;
- umiejętność administracji MS SQL Server 2008/2012;
- umiejętność administracji MS Exchange 2010 oraz IIS;
- umiejętność zarządzania usługami typu DNS, DHCP i podobnymi, podsystemami z rodziny MS Windows;
- znajomość usług klastrowych MSCS i NLB;
- znajomość języka angielskiego pozwalającej na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej;
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność;
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Dodatkowe atuty:
- znajomość sieci SAN i protokołu FC;
- znajomość systemów z rodziny UNIX (przede wszystkim Linux), zwłaszcza pod kątem aplikacji WWW i integracji z systemami Windows;
- znajomość konfiguracji urządzeń Cisco;
- umiejętności i wiedzy z zakresu bezpieczeństwa sieci, *umiejętności konfiguracji urządzeń typu firewall / VPN itp.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
- możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
- prywatną opiekę medyczną;
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa);
- atrakcyjny pakiet socjalny.