Administrator Systemów w dziale billingu (FMS)
Miejsce pracy: Warszawa
W.KWFMS
Twoje Zadania:
- Zapewnienie ciągłości pracy oraz rozwiązywanie codziennych problemów związanych z działaniem systemów informatycznych odpowiedzialnych za prewencję i wykrywanie nadużyć klientów prepaid, mix, klientów abonamentowych
- Monitorowanie dostępności i wydajności systemów.
- Monitorowanie zawartości logów i alarmów oraz tworzenie własnych narzędzi.
- Zgłaszanie problemów oraz sugestii potrzebnych do modyfikacji systemów
w szczególności polegających na poprawie pojemności i wydajności - Udział w procesie testów nowych wersji systemu oraz implementacji nowych rozwiązań w środowisku produkcyjnym.
- Wsparcie użytkowników oraz kontakt z dostawcami
- Instalacja nowych wersji oprogramowania oraz poprawek
- Współpraca z komórkami biznesowymi przy przygotowywaniu konfiguracji dla nowych funkcjonalności
- Współpraca z dostawcą aplikacji w rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu nowych wersji oprogramowania
- Współpraca z członkami innych zespołów w celu rozwiązania wspólnych problemów
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji oraz raportowanie działalności
z zakresu powierzonych zadań - Współpraca w projektach z innymi komórkami w Spółce przy opracowywaniu koncepcji rozwiązań dla nowych funkcjonalności systemów.
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Znajomości technologii bazodanowych ORACLE/MSSQL, konstruowania zapytań języka SQL, tworzenie procedur bazodanowych
- Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi UNIX/Linux
- Doświadczenie w pracy z serwerem aplikacyjnym JBOSS
- Znajomość technologii platform integracyjnych, middleware (TIBCO)
- Podstawowa wiedza o funkcjonowaniu sieci komórkowych działających w standardach GSM, 3G, 4G
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu systemami billingowymi/płatności/CRM/FMS
- Zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Gotowość do pełnienia dyżurów telefonicznych poza standardowymi godzinami pracy w trybie 24/7/365