Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Administrator systemów teleinformatycznych i contact center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ADM/WAW/ASZ
Obowiązki:
- Administracja Call Center opartym na rozwiązaniu AVAYA /Nortel
- Praca w drugiej linii wsparcia dla użytkowników telefonów i aplikacji
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie zgłoszeniowym help desk
- Konfigurowanie telefonów i aplikacji
- Pisanie skryptów do Call Center w środowisku AVAYA/Nortel
- Odbiory rozwiązań od wykonawców zewnętrznych
- Sporządzanie dokumentacji powykonawczej projektu /instrukcji dla użytkowników
- Prowadzenie szkoleń
- Z biegiem czasu udział w pracach rozwojowych, integracyjnych
Wymagania:
- Znajomość i doświadczenie w administrowaniu systemami teleinformatycznymi i contact center AVAYA /Nortel
- Znajomość i doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami programistycznymi w środowisku Windows
- Wyższe wykształcenie kierunkowego bądź w trakcie studiów
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym przestrzegania porządku w istnieącej strukturze danych, bieżącego uzupełniania dokumentacji
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Dyspozycyjność – praca na pełen etat
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Znajomość Avaya Aura Experience Portal
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę (lub inna)
- Stabilne zatrudnienie
- Wyzwania,umożliwiające rozwój własnych kompetencji
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami