Od 2000 r. CHI Polska S.A. prowadzi kawiarnie pod marką coffeeheaven, a od 2012 r. jest też operatorem sieci kawiarni marki COSTA COFFEE w Polsce. Od 2010 r. jest częścią brytyjskiej spółki Costa Ltd., do której należy największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii, dynamicznie rozwijająca się na całym świecie.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale IT na stanowisko:
Główne zadania na tym stanowisku to:
- administrowanie infrastrukturą informatyczną w oparciu o systemy Windows/Linux,
- utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych,
- planowanie, testowanie i wdrażanie/integrowanie systemów IT,
- tworzenie i wdrażanie procedur IT.
Od kandydata oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows Server 2003/2008/Linux,
- Dobrej znajomości systemu Nagios,
- Doświadczenie w administracji systemów VMware, WSUS, Exchange, MsSQL, MsSharePoint, systemów antywirusowych oraz znajomość zagadnień sieciowych będzie dodatkowym atutem,
- Dodatkowym atutem będzie również znajomość systemów informatycznych do obsługi sieci sklepów detalicznych lub gastronomii,
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Certyfikat MCP/MCSA będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne),
- Dobra organizacja pracy i umiejętności analityczne,
- Komunikatywność, otwartość, samodzielność.
- Profesjonalne narzędzia pracy,
- Wsparcie oraz możliwość doskonalenia zawodowego,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet świadczeń socjalnych w tym opiekę medyczną.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.