Ogłoszenie numer: 2027738, z dnia 2018-08-10
Administrator Systemów IT
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- zarządzanie sieciami komputerowymi opartymi o urządzenia Mikrotik,
- konfiguracja i administracja środowiskami wirtualnymi VMware,
- instalacja, konfiguracja i administracja systemami z rodziny Windows, Linux/UNIX,
- administracja serwerem pocztowym Exchange Server,
- konfiguracja oraz administracja JIRA,
- administracja i konfiguracja systemami kontroli wersji SVN, GitLab,
- pisanie skryptów w powłoce BASH,
- monitoring z wykorzystaniem Nagios’a,
- podstawowa diagnostyka sprzętu komputerowego,
- analiza potrzeb pracowników oraz dobór odpowiedniego sprzętu i oprogramowania,
- zarządzanie licencjami oprogramowania,
- wsparcie użytkowników,
- tworzenie dokumentacji technicznej,
Wymagania
- dobra znajomość systemów operacyjnych oraz usług Windows Server 2008/2012/2016,
- dobra znajomość systemów operacyjnych CentOS, Ubuntu, AIX,
- dobra znajomość rozwiązań pocztowych Exchange Server 2013/2016,
- dobra znajomość rozwiązań związanych z wirtualizacją opartą na VMware,
- dobra znajomość systemów kontroli wersji SVN, GitLab,
- dobra znajomość w konfiguracji połączeń VPN (IPsec, OpenVPN, PPTP, Cisco VPN)
- dobra znajomość w konfiguracji i administracji JIRA,
- biegła znajomość pakietu Office 2010/2013/2016,
- wiedza z zakresu konfiguracji firewall,
- wiedza z zakresu sieci komputerowych oraz konfiguracji urządzeń Mikrotik,
- wiedza na temat monitorowania maszyn i usług z wykorzystaniem Nagios’a
- podstawowa znajomość z zakresu baz danych MSSQL, MySQL, Oracle, PostgreSQL,
- podstawowa znajomość Apache, Tomcat, XAMPP,
- podstawowa znajomość Jenkins,
- podstawowa znajomość rozwiązań Veeam,
- podstawowa znajomość urządzeń Synology (NAS),
- wiedza z zakresu konfiguracji macierzy dyskowych,
- znajomość serwerów DELL,
- umiejętność pisania zapytań SQL,
- doświadczenie w pisaniu skryptów BASH,
- znajomość w instalacji, konfiguracji i administracji programów księgowych Asseco WAPRO,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Mile widziane:
- ogólna znajomość zagadnień z dziedziny bankowości lub finansów,
- znajomość aplikacji ScheduleIN,
- znajomość baz danych GT.M
- znajomość systemu Profile
- znajomość Trello
Oferujemy
- pracę w młodym zespole,
- szkolenie początkowe,
- ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
- wyjazdy służbowe w ciekawe miejsca, praca w międzynarodowych zespołach,
- kontakt z nowoczesną technologią,
- możliwość szkoleń, rozwoju,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę)
Pozostałe zalety:
- Nie jesteśmy korporacją, ale mamy ugruntowaną pozycję na rynku (istniejemy już kilkanaście lat),
- Bierzemy udział w projektach zarówno na terenie Polski jak i za granicą,
- Łatwy dojazd i dogodna lokalizacja naszego biura (pl. Legionów),
- Opieka Medicover,
- Ubezpieczenie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.