Firma paliwowa AMIC POLSKA SP. z oo. - zarządzająca na terenie Polski siecią 116 nowoczesnych stacji paliw działających pod marką LUKOIL – w związku z rozpoczęciem procesu budowy własnej infrastruktury serwerowej i sieciowej, poszukuje najlepszych kandydatów do pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za instalację i konfigurację nowych systemów, zarządzanie i administrację systemami istniejącymi oraz optymalizację i rozwój różnych platform i systemów aplikacji kluczowych dla organizacji.
-
Administracja, monitorowanie i wsparcie systemów stworzonych przez firmę
-
Wsparcie dla użytkowników biura w problemach sprzętowych i oprogramowania
-
Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez systemy monitorowania i użytkowników końcowych
-
Identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów w infrastrukturze
-
Analiza incydentów i procesowanie problemów
-
Utrzymanie bazy środków trwałych
-
Administracja systemem help-desk
-
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznych administrowanych systemów
-
Udział w planowaniu i realizacji zmian związanych z zarządzaną infrastrukturą spółki
-
Rozpoznawanie i diagnoza problemów związanych z zarządzaną infrastrukturą serwerową
-
Czynny udział w nowych projektach oraz proponowanie nowych rozwiązań zgodnych z trendem rynkowym w celu optymalizacji architektury IT
-
Rekomendowanie zmian w systemach – podążanie za rynkiem IT
-
Wykształcenia o profilu informatycznym
-
Doświadczenia zawodowego na stanowisku administratora systemów – minimum 3 lata
-
Znajomości zagadnień administracji systemami operacyjnymi: Linux – mile widziane, Windows (edycje desktopowe i serwerowe), NAS
-
Co najmniej podstawowej umiejętności pisania skryptów sh, perl, php
-
Znajomości zagadnień sieciowych (routing, firewalling)
-
Znajomości usług i protokołów sieciowych (smtp, pop3, imap, http, ftp)
-
Znajomości zagadnień bezpieczeństwa systemów
-
Znajomości technologii wirtualizacji hiper-v
-
Praktycznej wiedzy z zastosowania technologii MSSQL oraz Oracle
-
Znajomości systemu SCCM i znajomości technik backup
-
Znajomości języka angielskiego pozwalającej na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji
-
Umiejętności efektywnej pracy w zespole
-
Odpowiedzialności, samodzielności w działaniu, dyspozycyjności
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
-
Udział w procesie budowy rozwiązań od podstaw
-
Ciągły rozwój i możliwość kreowania własnych rozwiązań
-
Wynagrodzenie rynkowe oraz system benefitów pracowniczych