PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
W związku z realizacją projektów związanych z budową i wdrożeniem korporacyjnych rozwiązań informatycznych w obszarach:
- Dynamicznej informacji pasażerskiej (dworce, Internet, urządzenia mobilne)
- Enterprise Asset Management
- Zarządzania ruchem kolejowym
Biuro Informatyki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poszukuje pracowników zainteresowanych ciekawą pracą z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi i technik informatycznych, umożliwiającą rozwój zawodowy.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiadały za organizację, wspieranie oraz koordynowanie procesu utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych z obszaru rozwiązań kolejowych oraz Asset Management w Spółce.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami rozwiązań informatycznych w celu odpowiedniego zaadresowania potrzeb biznesowych,
- ścisła współpraca ze stanowiskami/zespołami opracowującymi systemy informatyczne,
- uczestnictwo, nadzór oraz monitorowanie procesu utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych, w tym wsparcie dla użytkowników biznesowych,
- koordynowanie oraz raportowanie zadań z obszaru administrowania rozwiązaniami informatycznymi w zarządzanym obszarze w celu dostarczenia usług odpowiedniej jakości,
- koordynowanie procesów zarządzania zmianą oraz wdrożenia zmiany w zarządzanym obszarze,
- koordynowanie i monitorowanie integracji w obszarach biznesowych i technologicznych.
- opiniowanie, tworzenie oraz modyfikowanie dokumentacji eksploatacyjnej i użytkowej.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
- doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na stanowiskach związanych z administrowaniem rozwiązaniami informatycznym, w tym zarządzanie zmianą oraz wdrażanie zmiany w systemach informatycznych,
- doświadczenie we wdrażaniu i utrzymywaniu rozwiązań informatycznych według uznanych metodyk procesowych (ITIL, PMI),
- znajomość obszarów technologicznych: (MS SQL, Oracle, .NET, ),
- umiejętność posługiwania się oprogramowaniem do koordynacji prac zespołu informatycznego (np. TFS (preferowany), Redmine lub inny),
- doświadczenie w pracy z kluczowymi interesariuszami rozwiązań informatycznych oraz umiejętności komunikacyjne i koordynacyjne (Biznes/IT),
- odporność na stres, terminowość, dobra organizacja pracy,
- samodzielność, skrupulatność, dociekliwość, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
- możliwość pracy przy realizacji zaawansowanych projektów w doświadczonym zespole
- z użyciem nowoczesnych technologii.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.