Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie: wyższe informatyczne, teleinformatyczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata, w tym w podobnym obszarze działalności 1 rok
- umiejętność administrowania systemami informatycznymi klasy: ERP, BI, CRM, portalem WWW, informatycznymi zasobami serwerów grup roboczych, aplikacyjnych i www
- znajomość i umiejętność tworzenia aplikacji pracujących w środowisku sieci wewnętrznej oraz sieci Internet
- praktyczna znajomość środowiska MS Windows 2000/XP/2003 Linux Red Hat
- praktyczna znajomość serwisów mail, DNS, DHCP, HTTP, FTP
- doświadczenie w administrowaniu grupą użytkowników nie mniejszą niż kilkaset osób
- ogólna znajomość relacyjnych baz danych SQL, serwerów aplikacyjnych oraz www
- znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
- wiedza z zakresu licencjonowania i umiejętność zarządzania licencjami.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z BIP
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie części technicznej dokumentacji przetargowej
- doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi dedykowanymi dla sektora publicznego/samorządowego
- znajomość bazy danych takich jak Oracle, DB2, MySql, MS-SQL, Progress, Postgress
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów, kreatywność, umiejętność utożsamiania się z celami zespołu, umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność, samodyscyplina, aktywność, samodzielność, sumienność, dokładność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- administrowanie kontami i prawami pracowników w powierzonych systemach informatycznych
- instalacja, konfiguracja systemów i aplikacji
- dbanie o bezpieczeństwo i stabilność pracy systemów informatycznych poprzez stałe monitorowanie systemów, serwerów i aplikacji
- tworzenie oprogramowania w użytkowanym środowisku
- wsparcie użytkowników i klientów w formie popularyzacji i upowszechnienia wiedzy
- sprawdzanie na odpowiednich stronach firmowych informacji o nowych elementach oprogramowania systemowego i aplikacyjnego i w razie potrzeby ich instalowanie
- stała optymalizacja pracy powierzonych systemów informatycznych
- obsługa zgłoszeń dla II linii systemu ServiceDesk
- dbanie o przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa przez użytkowników w powierzonych systemach informatycznych
- dbanie o właściwe, zgodne z wymaganiami producenta użytkowanie licencji do systemów informatycznych
- prowadzenie dziennika modyfikacji i zdarzeń systemów informatycznych
- obsługa zgłoszeń dla II linii systemu ServiceDesk
- prowadzenie rejestru przerw powierzonych systemów oraz sporządzanie okresowego sprawozdania co 6 miesięcy
- sprawdzanie poziomu wykorzystania kluczowych elementów powierzonych systemów
- okresowe sprawdzanie logów na powierzonych systemach
- tworzenie niezbędnych zestawień okresowych w zakresie praw dostępu do nadzorowanych systemów
- prowadzenie rejestru licencji systemów informatycznych
- budowanie bazy wiedzy, tworzenie i aktualizacja procedur WIN
- współpraca z pracownikami innych działów Wydziału Informatyki UM Wrocław w celu prawidłowego wykorzystania nadzorowanych zasobów
- przestrzeganie norm ISO wdrożonych w UMW oraz tworzenie procedur i instrukcji WIN
- nadzór nad firmami zewnętrznymi realizującymi zadania na terenie urzędu w zakresie powierzonym przez bezpośredniego przełożonego
- realizacja pozostałych zadań Wydziału/Biura w zakresie zajmowanego stanowiska.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca stacjonarna o charakterze biurowym przy komputerze wyposażonym w monitor LCD.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.