Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W związku z dynamicznym rozwojem do biura w Rawie Mazowieckiej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Główne zadania:
- Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN/WAN
- Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych
- Wdrażanie i rozwój zabezpieczeń systemów informatycznych
- Konfiguracja stacji roboczych
- Administracja systemami informatycznymi w szczególności: macierzami sprzętowymi, Microsoft Exchange, Active Directory, WSUS, DNS, DHCP, DPM, systemem antywirusowym.
- Bieżące utrzymanie systemów (analiza zdarzeń, alarmów, wykonywanie kopii zapasowych, wsparcie użytkowników)
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w administracji serwerami opartymi na systemach Linux i Microsoft
- Doświadczenie w konfiguracji: IDS, VPN, DNS, Firewall, SMTP na platformie Linux, aktywnych urządzeń sieciowych (Cisco, przełączniki sieciowe)
- Znajomość metod zwiększających niezawodność i dostępność usług
- Znajomość języka angielskiego
- Wiedza z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.