Ogłoszenie numer: 363867, z dnia 2013-12-24
X-KOM Sp. z o.o.
Chcesz rozwijać swoją pasję i umiejętności? Lubisz podejmować codziennie nowe wyzwania? Uważasz, że sprawdziłbyś się w grupie energicznych, młodych ludzi, którzy chętnie realizują swoje zainteresowania, ze swych działań czerpią przyjemność, a dodatkowo dostają za to pieniądze? Jeśli tak, to idealnie pasujesz do naszej ekipy!
X-KOM.PL to jedna z najprężniej działających firm w polskiej branży elektronicznej i lider sprzedaży internetowej. Dzięki zaangażowaniu kilkuset młodych pracowników nasza działalność powiększa swój zasięg i obecnie posiadamy już 16 salonów stacjonarnych na terenie całego kraju. Jesteśmy także największym sprzedawcą w serwisie Allegro.pl, a dzięki wsparciu naszych Klientów zajęliśmy pierwsze miejscu w rankingu Zaufane Opinie 2012, przygotowanym przez Ceneo.pl. Ponieważ zakres naszych działań jest z każdym tygodniem coraz większy, wciąż rozszerzamy swój zespół. Niewykluczone, że w tym momencie potrzebujemy właśnie kogoś takiego, jak Ty.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator systemów i sieci teleinformatycznej
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr Ref.: Częstochowa
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku należeć będzie:
- Rozwój i utrzymanie infrastruktury oraz mechanizmów niezbędnej do ochrony dokumentów (w tym IRM i Sharepoint).
- Utrzymanie systemu monitoringu CCTV.
- Rozwój i utrzymanie sieci informatycznej.
- Rozwój i utrzymanie Active Directory oraz serwerów Windows Server 2012.
Wymagania
- Gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy,
- Znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych.
- Doświadczenie w administrowaniu Windows Server 2008 i/lub 2012 oraz Active Directory.
- Wykształcenie wyższe informatyczne.
- Znajomość języka angielskiego w zakresie rozumienia dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
- Doświadczenie w wykorzystaniu IRM do ochrony dokumentów Office.
- Doświadczenie w administrowaniu Sharepoint.
- Znajomość Hyper-V w Windows Server 2012.
- Doświadczenie w administrowaniu Office 365.
- Certyfikaty Microsoft.
Oferujemy
- Pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
- Miejsce pracy w centrum miasta (10 minut od Dworca PKP i PKS),
- Pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
- Pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
- Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Stabilność zatrudnienia,
- Przyjazną atmosferę pracy.