Aktualnie do naszej firmy zlokalizowanej w Bytomiu poszukujemy pracownika Zespołu Sprzedaży, który obejmie stanowisko:
Administrator Systemów i Sieci (Linux)
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: QA/1/2017
Osoba, która dołączy do naszej firmy, będzie odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych działających głównie w środowisku Linux oraz dbanie o wewnętrzną infrastrukturę sprzętową.
Obowiązki:
- administrowanie systemami opartymi o Linux (w minimalnym stopniu Windows);
- administrowanie firmową siecią LAN oraz centralką telefoniczną VoIP;
- montaż oraz przygotowywanie do pracy sprzętu komputerowego (stacje robocze, serwery);
- diagnozowanie usterek oraz naprawa sprzętu komputerowego;
- planowanie i realizowanie zakupów sprzętu, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych;
- zarządzanie zasobami sprzętowymi, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi.
Wymagania:
- doskonała znajomość systemu Linux na poziomie administratora, poparta minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym – warunek konieczny!
- bardzo dobra znajomość sieci komputerowych oraz technologii VoIP;
- doświadczenie w administrowaniu bazami danych (MySQL, PostgreSQL);
- dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego (stacje robocze, serwery, drukarki);
- dobra znajomość elementów infrastruktury sieciowej (routery, switche);
- znajomość systemów z rodziny Windows;
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office na potrzeby tworzenia dokumentacji technicznej;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz w piśmie, umożliwiająca swobodny kontakt z zagranicznymi współpracownikami;
- nastawienie na pracę w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi.
Nasza oferta:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w branży IT / rozwoju oprogramowania do zarządzania serwerami pamięci masowych/data storage;
- swobodna atmosfera pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy i pomysłów;
- udział w specjalistycznych szkoleniach (produktowych, technicznych);
- dofinansowane lekcje języka angielskiego;
- bogaty pakiet socjalny: Medicover, Axa NNW, karta FitSport;
- dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
- dogodna lokalizacja w obrębie dużych węzłów komunikacyjnych (m.in. DTŚ, Autostrada A1);
- swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach :)) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
- dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
- nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy;
- eventy integracyjne.