INTITEK, francuska spółka dynamicznie rozwijająca się od 2007 r., zatrudniająca blisko 500 pracowników, wspierana przez prężnych akcjonariuszy, jest firmą oferującą usługi outsourcingowe, konsultingowe oraz projektowe w zakresie kompetencji IT, inżynierii mechanicznej, automatyki i elektryki przemysłowej. Działalność INTITEK w Europie jest prowadzona w ponad 20 agencjach i oddziałach we Francji i poza jej granicami (Belgia, Kanada, Szwajcaria), w tym w 5 agencjach na terenie Polski: w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.
Od swojego powstania INTITEK rozwija silne relacje z prestiżowymi klientami sektora przemysłowego oraz usługowego, umożliwiając rozwój swoich pracowników, jak również gwarantując im uczestnictwo w projektach angażujących nowoczesne technologie, jak i tych złożonych organizacyjnie i wymagających nieprzeciętnej wiedzy i umiejętności.
W kontekście kontynuacji szybkiego wzrostu i rozwoju w Polsce, INTITEK poszukuje współpracowników z potencjałem, którzy pomogą w dalszym rozwoju firmy.
- Zarządzanie systemami operacyjnymi Windows
- Administracja i utrzymanie usługi Active Directory: konta, grupy oraz GPO
- Zarządzanie wirtualizatorami VMWare lub HyperV
- Konfiguracja i utrzymanie aplikacji oraz usług
- Backup oraz monitorowanie aplikacji i systemów
- Przyjmowanie, realizacja i dokumentowanie zgłoszeń
- Wykształcenie techniczne o profilu informatycznym lub pokrewnym
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość Windows Serwer
- Wiedza praktyczna i doświadczenie w zakresie zarządzania usługą Active Directory
- Znajomość DNS, DHCP, GPO, TCP/IP
- Umiejętności programowania w językach skryptowych PowerShell
- Znajomość środowisk wirtualizacji VMWare lub HyperV
- Dobra znajomość zagadnień dot. sieci komputerowych
- Znajomość języka angielskiego
- Zdolności do pracy w międzynarodowym środowisku
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Partner rozwoju działu IT: zarządzanie testami, wdrożeniami, aplikacjami, systemami, bazami danych, budżetowanie, budowa systemu raportowania
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w nowoczesnej firmie
- Udział w innowacyjnych, międzynarodowych projektach, wyjazdy za granicę
- Profesjonalne szkolenia