Certyfikat agencji zatrudnienia nr 13347.
Dla naszego Klienta, firmy odzieżowej zajmującej się dystrybucją odzieży oraz akcesoriów marek Premium, poszukujemy Administratora sklepu internetowego.
Administrator sklepu internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego
- bardzo dobra znajomość rynku w obszarze e-handlu (znajomość trendów, konkurencji)
- znajomość Google Analytics oraz SEO
- samodzielność w pracy oraz zdolność podejmowania decyzji
- odpowiedzialność
- zainteresowanie branżą modową (marki premium)
Zakres obowiązków:
- zarządzanie treścią w sklepie internetowym (m.in: uaktualnienia opisów, wprowadzanie nowych produktów)
- obsługa zwrotów oraz reklamacji a także wysyłki towaru
- kontakt z partnerami zewnętrznymi w zakresie obsługi sklepu internetowego
- dbałość o dobre relacje z klientami sklepu (terminowość odpowiedzi na zapytania Klientów sklepu)
Oferujemy:
- pracę w oparciu o umowę o pracę w firmie dystrybuującej odzież i akcesoria prestiżowych, zagranicznych marek
- atrakcyjne wynagrodzenie + premie
- samodzielne stanowisko i pracę pełną wyzwań