InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Administrator sklepu internetowego
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: ASI/117/WRO
Zadania:
- Bieżąca obsługa sklepu internetowego
- Aktualizacja informacji na stronach partnerskich dot. asortymentu i aktualnych promocji
- Wprowadzanie danych do systemu
- Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami sklepu
- Bieżące rozwiązywanie spływających zapytań i doradztwo
- Przygotowywanie zamówień do wysyłki
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dużym atutem będzie znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki (Corel, Photoshop, GIMP etc.)
- Kreatywność
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra organizacja czasu pracy, odporność na stres
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
- Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów
- Serdeczną atmosferę i środowisko ludzi z pasją
- Pracę pełną wyzwań w młodym i dynamicznym zespole
Poznaj
InterKadra Sp. z o.o.
InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.