Jesteśmy firmą o całkowicie polskim kapitale, jednym z największych w kraju producentem i integratorem oprogramowania. Swoje produkty i usługi kierujemy głównie do kręgu odbiorców przemysłowych, sektora energii i gazu oraz automatyki przemysłowej w Polsce i na świecie. Zatrudniamy blisko 700 osób w ośmiu oddziałach w Polsce: w Warszawie, Wrocławiu, Ostrowie Wielkopolskim, Łodzi, Lublinie, Koszalinie, Kielcach i Białymstoku, a także za granicą: na Ukrainie, w Niemczech oraz USA.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: inżynierowie, automatycy, informatycy, testerzy, programiści Java, C++, C#, .NET, iOS, eksperci Oracle i managerowie IT. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań, chętnie podnosimy swoje kwalifikacje i poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas jako:
OFERUJEMY:
-
ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań prace w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
współpracę z energicznym zespołem w życzliwej atmosferze
-
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
-
atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia
-
opieka nad systemem Windows Client wersji 7,8,8.1
-
rozwiązywanie problemów z usługami systemowymi Windows
-
weryfikacja problemów systemu operacyjnego w kontekście domeny Active Directory
-
rozwiązywanie problemów aplikacyjnych pakietu MS Office
-
konfiguracja urządzeń sieciowych switch, router, access point (Cisco, HP)
-
konfiguracja urządzeń mobilnych: iOS, Windows Phone
WYMAGANIA:
-
znajomość systemu Windows Client wersji 7,8,8.1
-
umiejętność rozwiązywania problemów z usługami systemowymi Windows
-
umiejętność weryfikacji problemów systemu operacyjnego w kontekście domeny Active Directory
-
podstawowa znajomość usług Windows Server – Group Policy, DHCP, DNS
-
znajomość pakietu MS Office na poziomie rozwiazywania problemów aplikacyjnych
-
znajomość zagadnień sieci LAN, adresacja IP
-
umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych switch, router, access point (Cisco, HP)
-
umiejętność pracy z ludźmi, wyrozumiałość i obycie z problemami technicznymi użytkowników
-
znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych: iOS, Windows Phone
-
znajomość j. angielskiego na poziomie czytania i rozumienia dokumentacji IT i komunikatów systemowych
-
dyspozycyjność do pracy w niestandardowych godzinach
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość systemów Linux, w szczególności Ubuntu, Debian
-
doświadczenie w pracy typu Helpdesk, servicedesk, wsparcie bezpośrednie użytkowników