Ogłoszenie numer: 862134, z dnia 2015-11-11
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie jest Uczelnią z 200-letnią tradycją.
Kształcimy studentów na 13 -tu Wydziałach.
Oferta pracy dotyczy Centrum Informatycznego.
Administrator sieci
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wdrażanie procedur i polityk bezpieczeństwa w oparciu normy z tego zakresu (m.in.PN-ISO/IEC 27001)
- bieżące administrowanie systemami Linux, m.in. systemem pocztowym
- zarządzanie konfiguracją systemu operacyjnego, zarządzanie systemem plików,
- monitorowanie wydajności systemów, reagowanie na incydenty
- dbanie ciągłość działania infrastruktury i systemów informatycznych, aktualizacja systemów
- uaktualnianie dokumentacji technicznej dla wdrożonych rozwiązań,
- współpraca z ABI i ASI
- testowanie i doskonalenie procedur BI
- testowanie i doskonalenie procedur odtwarzania awarii
- testowanie i doskonalenie procedur zapewniających ciągłość działania w sytuacjach awaryjnych
- testowanie i doskonalenie procedur inwentaryzacji i monitoringu aktywów informacyjnych
Wymagania
- wykształcenie: wyższe (preferowana informatyka lub pokrewne kierunki) oraz minimum 5-letnistaż pracy;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej (mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego);
- znajomość lub certyfikaty związane normami bezpieczeństwa informacji;
- umiejętności i doświadczenie w administracji systemów GNU/Linux;
- znajomość systemu poczty elektronicznej (protokołów SMTP, IMAP, POP3);
- znajomość zagadnień sieciowych (firewall, vpn, usługi katalogowe) i protokołów (TCP/IP,ssl, http, ldap);
- znajomość serwera Apache;
- znajomość systemów monitorujących pracę w sieci;
- doświadczenie w organizowaniu kontroli ruchu w sieci;
- doświadczenie w archiwizacji i odtwarzaniu.
Oferujemy
- 1 etat - umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.