Ogłoszenie numer: 7293282, z dnia 2022-08-08
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator sieci
Miejsce pracy: Krotoszyn
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie konfiguracją i aktualizację oprogramowania urządzeń sieciowych
- Monitorowanie pracy infrastruktury sieciowej
- Dbanie o wydajność i bezpieczeństwo infrastruktury sieciowej
- Rozwiązywanie problemów i obsługę alertów dotyczących infrastruktury sieciowej
- Współpracę z dostawcami w celu rozwiązywania problemów
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie sieci
- Analizę wymagań użytkowników biznesowych w zakresie infrastruktury sieciowej
- Współpracę przy doborze rozwiązań z zakresu infrastruktury sieciowej
- Współpracę przy realizacji projektów
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- Ugruntowanej wiedzy w obszarze sieci komputerowych
- Bardzo dobrej znajomości protokołów komunikacyjnych i technologii sieciowych
- Doświadczenia w konfiguracji rozbudowanych sieci przewodowych i bezprzewodowych
- Doświadczenia w konfiguracji urządzeń sieciowych używanych w środowiskach korporacyjnych
- Znajomości narzędzi monitorujących i diagnostycznych
- Znajomości sieciowych systemów operacyjnych
- Doświadczenia w tworzeniu dokumentacji technicznej
- Wykształcenia informatycznego lub pokrewnego
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytanie dokumentacji technicznej
- Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
Oferujemy
- Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
- Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
- Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.