Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów!
Administrator Shared Service Center
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: ADM/ŁK
Do głównych zadań osoby na ww. stanowisku będzie należało:
- Tworzenie oraz aktualizowanie bazy danych umów zawieranych z kontrahentami UPS
- Audytowanie wszystkich zmian dokonywanych w bazach danych klientów UPS
- Codzienna współpraca z kontrahentami w zakresie dokonywania koniecznych zmian, oraz wprowadzania informacji na temat nowych klientów UPS
- Przygotowywanie raportów miesięcznych obrazujących status aktualnie prowadzonych projektów
Od Kandydatów oczekujemy:
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobrej organizacja pracy i umiejętności pracy pod presją czasu
- Dobrej znajomości programu Microsoft Excel
- Umiejętności pracy w zespole
- Dokładności (zwracanie uwagi na detale)
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie karty MultiSport, Prywatną Opiekę Medyczną, Ubezpieczenie na Życie, Prywatny Plan Emerytalny (dostępny po roku zatrudnienia)
- Wykorzystanie języków obcych w codziennym kontakcie z zagranicznymi kontrahentami
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej korporacji
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, sprzyjającą rozwojowi pozazawodowemu i aktywnej działalności w wielu organizacjach firmy
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Wrocławia (pl. Bema)