SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku usług technicznych: obsługa nieruchomości komercyjnych oraz projekty realizacji instalacji niskoprądowych. Zatrudniamy ponad 550 pracowników. Codzienna praca naszych zespołów w budynkach to prowadzenie przeglądów, inspekcji, konserwacji, napraw, modernizacji oraz uruchamiania nowych instalacji i urządzeń zapewniających właściwe funkcjonowanie nieruchomości. Rzetelne spełnianie naszych obowiązków przyczynia się do zwiększania komfortu pracy osób przebywających w obiektach, o które się troszczymy.
Administrator Serwisu - Specjalista ds. obsługi zleceń serwisowych
Miejsce pracy: Warszawa
Celem stanowiska jest realizowanie zadań Działu Serwisu, w tym m.in.:
- koordynacja zleceń serwisowych - przyjmowanie i weryfikacja zleceń od klientów, przydzielanie zleceń do realizacji oraz kontrola stanu ich wykonania
- bieżący kontakt z klientami w sprawie statusu realizacji prac
- przygotowywanie ofert i specyfikacji technicznych na potrzeby prac realizowanych w Dziale Serwisu
- tworzenie i kontrola harmonogramu konserwacji
- kontrola stanów magazynów serwisowych
- współpraca z pracownikami innych działów przy realizacji zleceń
Jeśli posiadasz:
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i efektywnej pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Doświadczenie w pracy w serwisie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- motywujący system wynagrodzeń
- duży zakres samodzielności i odpowiedzialności
- opiekę medyczną
- laptop i telefon służbowy
- pracę w środowisku nastawionym zarówno na cel, jak i na ludzi oraz ich rozwój
- możliwość zdobycia i pogłębienia kwalifikacji w dynamicznie rozwijającym się sektorze rynku