Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Administrator SAP BASIS
Zadania:
- Instalowanie, migrowanie oraz uaktualnianie produktów SAP
- Diagnozę bardziej złożonych problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
- Dostarczanie rozwiązań dla pojawiających się problemów oraz proponowanie ulepszeń zgodnych z potrzebami klienta
- Wsparcie techniczne użytkowników systemu SAP na poziomie drugiej i trzeciej linii
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników systemu
- Współpracę z innymi, międzynarodowymi zespołami odpowiedzialnymi za wsparcie techniczne
- Zapewnianie wysokiej jakości usług, zgodnych z firmowymi standardami
- Wykształcenie wyższe, mile widziane z obszaru technologii informacyjnych
- Minimum roczne doświadczenie we wsparciu technicznym, instalacji, konfiguracji i utrzymaniu systemu SAP
- Doświadczenie w monitorowaniu oraz rozwiązywaniu problemów technicznych pojawiających się w trakcie użytkowania systemu SAP
- Minimum dobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Linux
- Doświadczenie w administracji baz danych Oracle lub MS SQL
- Gotowość do relokacji do Bydgoszczy
- Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- Doświadczenie w programowaniu ABAP
- Możliwość udziału w projektowaniu, rozwijaniu i wdrożeniach rozwiązań najnowszej generacji
- Pracę w intensywnie rozwijającej się firmie w ambitnym zespole złożonym z wysokiej klasy specjalistów
- Udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych
- Konkurencyjne warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet socjalny