Jesteśmy wyspecjalizowaną, samodzielną, niezawodną jednostką, świadczącą usługi i wspierającą działania Call Center na najwyższym poziomie.
Naszym celem jest;
- Jakość i niezawodność - specjaliści w swojej dziedzinie;
- Szybkie reagowanie na nagłe sytuacje zagrażające płynnemu funkcjonowaniu CC;
- Kreowanie i proponowanie szytych na miarę rozwiązań do aktualnych potrzeb biznesu;
- Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, bycie zespołem, który proponuje najnowsze technologie dedykowane dla Call Center.
Jeżeli chcesz rozwijać się razem z nami, zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Administrator platformy Telco
Twoim zadaniem będzie;
- administracja platformą TELCO,
- zarządzanie numeracją,
- reagowanie na sytuacje awaryjne,
- kontakt z operatorami i dostawcami numerów,
- współpraca z zespołem przygotowującym nagrania IVR.
Jeżeli:
- jesteś rzetelny, skrupulatny i zwracasz uwagę na szczegóły,
- jesteś zorganizowany i terminowy,
- jesteś dyspozycyjny,
- chcesz się rozwijać, interesujesz się dziedziną TELCO,
- masz dużo pomysłów i chcesz mieć rzeczywisty wpływ na projekty którymi się zajmujesz,
- -posługujesz się Excelem na poziomie średnio zaawansowanym,
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku (będzie dużym atutem).
To z pewnością do siebie pasujemy!
Korzyści jakie otrzymasz:
- stabilną współpracę na podstawie wynagrodzenia godzinowego i premiowego,
- rozwijamy kreatywność, uczymy systemowego rozwiązywania problemów,
- udostępniamy pakiety sportowe i medyczne,
- współpracę w elastycznych godzinach,
- możliwość pracy w świetnej lokalizacji Warszawa Centrum,
- gwarantujemy dobra atmosferę ważne są dla nas pozytywne relacje, wzajemna pomoc i poczucie równego traktowania,
- dbamy również o odpoczynek od codziennych obowiązków udostępniając chillout room i organizując wiele wydarzeń integracyjnych realizowanych przez Nasz dział rozrywki.