Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka w Sklepie Internetowym

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi, przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich), zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty), zapewnienie...
  • Pracownik sklepu internetowego

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompletowanie zamówień; pakowanie zamówień; przygotowanie produktów do sprzedaży; drobne prace magazynowe; obsługa systemów kurierskich;
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator Platformy E-hurt

Bakoma Sp. z o. o.
Koprki
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
745 dni temu
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej firma Bakoma Sp. z o. o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Administrator Platformy E-hurt
Miejsce pracy: Koprki

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Dbanie o prawidłowe działanie platformy E-hurt.
  • Instalacja i konfiguracja nowych wersji Platformy E-commerce.
  • Wsparcie we wdrażaniu poprawek oraz utrzymaniu środowisk.
  • Obsługa, analiza zgłoszeń i incydentów związanych z działaniem Platformy.
  • Nadawanie uprawnień i dostępu do aplikacji i środowisk.
  • Współtworzenie dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy obszaru utrzymania aplikacji.
  • Monitorowanie procesów e-commerce pod kątem dostępności, funkcji i wydajności.
  • Ścisła współpraca z działami: Handlowym, IT, Wdrożeń oraz Rozwoju.

CZEGO WYMAGAMY?

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie MS Excel).
  • Podstawowej znajomości pracy w środowisku e-commerce.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, poszukiwania usprawnień, rozwiązań dla bieżących problemów.
  • Komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, proaktywnej postawy.
MILE WIDZIANE:
  • Znajomość tematyki handlu e-commerce (B2B i B2C)
  • Bardzo dobre poruszanie się po tematyce e-commerce, SEO, SEM.
  • Zainteresowanie i chęć rozwoju w projektach e-commerce, w budowaniu stron internetowych, audytowaniu i projektowaniu użyteczności (UX/UI).
  • Doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu projektami e-commerce.
  • Chęć nauki i rozwoju w szczególności w kierunku technologii chmurowych, informatycznych i e-commerce (FMCG).
  • Umiejętności tworzenia procedur i zarządzania nimi w rozwiniętej organizacji.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i komunikacji mailowej.

OFERUJEMY:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Opiekę medyczną.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka w Sklepie Internetowym

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zarządzanie asortymentem i zamówieniami towarowymi, przyjmowanie dostaw ( z magazynu centralnego i bezpośrednich), zarządzanie stokiem (korekty, przyjęcia, cesje, zwroty), zapewnienie...
  • Pracownik sklepu internetowego

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    kompletowanie zamówień; pakowanie zamówień; przygotowanie produktów do sprzedaży; drobne prace magazynowe; obsługa systemów kurierskich;
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...