![](/img/firma/templates/738207/803/progres.jpg)
Progres HR to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej (certyfikat 5088), doradztwa personalnego oraz doboru personelu. Obecnie dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży informatycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Administrator MS Share Point Server
Zadania:
Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko będzie odpowiedzialna za zarządzanie aplikacjami w platformie MS SharePoint Server
- znajomość MS SharePoint Server (WSS 3.0, MOSS 2007-2010)
- administrowanie, zarządzanie bezpieczeństwem, tworzenie list i gromadzenie danych
- budowanie i zarz adzanie aplikacji/witryn, zbieranie informacji/
- znajomość SQL Server
- znajomość serwera IIS
- umiejętność czytania i pisania dokumentacji technicznej
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- praca w międzynarodowej firmie, lidera w branży teleinformatycznej, w gronie specjalistów z całego świata
- umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- kursy językowe
- pakiet relokacyjny
- możliwość rozwoju zawodowego, awansu w ramach określonych ścieżek kariery