![](/img/firma/templates/654961/1708/topp1.jpg)
Jesteśmy LIDEREM na rynku polskim w branży RTV AGD.
Posiadamy ogólnopolską sieć sklepów detalicznych oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce
Obecnie do Centrali w Warszawie do Działu IT poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Administrator Kopii Zapasowych
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiadającego za zarządzanie infrastrukturą składającą się z ponad stu serwerów i kilku tysięcy stacji roboczych i będzie odpowiadała za:
Opis stanowiska:
- zarządzanie systemem kopii zapasowych administracja oprogramowaniem zarządzającym, urządzeniami, taśmami, procedurami, regularne odtwarzanie testowe itd.)
- zarządzanie siecią SAN i systemami macierzowymi
- zarządzanie uzgodnioną częścią infrastruktury serwerowej (opartej głównie na systemach Windows)
- zapewnienie wymaganej dostępności administrowanych systemów
- monitorowanie wydajności i proponowanie zmian optymalizacyjnych
- planowanie i wdrażanie zmian w architekturze systemu
- diagnozowanie pojawiających się problemów i skuteczne oraz trwałe ich usuwanie
- tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji (w tym procedur)
- samodzielne planowanie i realizacja zadań o charakterze projektowym
- projekty infrastrukturalne
- bezpieczeństwo i ciągłość działania wszystkich systemów
- wsparcie eksperckie dla kolegów bezpośrednio obsługujących użytkowników końcowych
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i wiedzy z zakresu administracji serwerami i infrastrukturą
Od kandydatów oczekujemy:
- praktycznego doświadczenia i bardzo dobrej znajomości:
- systemu kopii zapasowych Symantec BackupExec i urządzeń taśmowych
- zagadnień związanych z działaniem, utrzymaniem i administracją sieci SAN
- zagadnień wdrażania niezawodnych systemów macierzowych
- zagadnień wdrażania i administrowania serwerami Microsoft(głównie Windows 2003 i 2008)
- praktycznej umiejętności monitorowania i diagnozowania systemów serwerowych Microsoft
- wiedzy z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa systemów
- silnego poczucia odpowiedzialności za działania własne i zespołowe
- samodzielności, innowacyjności, terminowości i nastawienia na jakość
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na ustne i pisemne komunikowanie się
Dodatkowym atutem będą:
- praktyczne doświadczenia z obszaru koordynowania lub zarządzania projektami
- certyfikaty potwierdzające umiejętności
Oferujemy:
- możliwość połączenia roli administratora i kierownika projektów(teraz lub w przyszłości)
- udział w wielu różnych projektach pozwalający na zdobywanie nowej wiedzy
- pracę w zespole ciekawych ludzi posiadających ekspercką wiedzę
- możliwość rozwoju zawodowego na odpowiedzialnym stanowisku
![](/img/firma/templates/654961/2066/nagr.jpg)