Ogłoszenie numer: 1760195, z dnia 2017-09-01
W związku z realizacją inwestycji strategicznej
pn. Budowa Gazociągu Lwówek-Odolanów wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi, obejmującego etap II – Gazociąg Krobia - Odolanów
poszukujemy kandydata na stanowisko:
Administrator kontraktu
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
- miejsce pracy: woj. wielkopolskie
- analiza warunków kontraktów budowlanych pod kątem ewentualnych ryzyk (np. w zakresie zakresu prac, rozliczeń, terminów realizacji) i proponowanie rozwiązań
- uczestnictwo przy opracowywaniu i wdrażanie strategii prowadzenia kontraktu
- monitorowanie zgodności realizacji kontraktu z formalnymi wymaganiami umowy zawartej z Zamawiającym
- prowadzenie korespondencji w zakresie roszczeń z Zamawiającym i Podwykonawcami
- udział w naradach i spotkaniach negocjacyjnych
- współpraca z Pionem Realizacji, Pionem Finansowym, Działem Ofertowym oraz Biurem Prawnym
- monitorowanie procesu realizacji budowy pod kątem zgodności z kontraktem w zakresie obowiązków formalnych (terminy wystąpień/ pism kontraktowych) oraz pod kątem możliwości występowania z roszczeniami finansowymi i/lub terminowymi
- opracowywanie bądź uczestniczenie w sporządzaniu kluczowych pism dla kontraktu
- opracowywanie dokumentów roszczeniowych, uczestnictwo w sporządzaniu kalkulacji do roszczeń na kontrakcie
- negocjowanie z Zamawiającym uznania przedstawionych roszczeń
- przygotowanie kalendarium wydarzeń
- przygotowywanie rejestru pojawiających się ryzyk, roszczeń
- osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem identyfikacji zdarzeń, ryzyk, zagrożeń w rozumieniu warunków kontraktowych, składania roszczeń powstających w toku współpracy pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym oraz zarządzanie dokumentacją kontraktu budowlanego w odniesieniu do powyższych czynności, w tym między innymi: kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w tym zakresie, sporządzanie wymaganych raportów prowadzenie korespondencji z Zamawiającym w celu prawidłowego przebiegu procesu roszczeniowego, procesu wprowadzania Zmian do projektu, opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, opracowywanie poleceń zmian
Wymagania
- wykształcenie wyższe (nie koniecznie wykształcenie techniczne)
- znajomość obszaru roszczeń na kontraktach prowadzonych wg FIDIC
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 - 3 lata
- doświadczenie na kontraktach branży budowlanej
- gotowość do pracy w terenie
- wysoka umiejętności organizacji czasu pracy
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość, komunikatywność, obowiązkowość
- poczucie odpowiedzialności w zakresie dbałości o terminowość działań w zakresie roszczeń
- i ich dalszych konsekwencji
- odporność na stres
- bardzo mile widziane umiejętności negocjacyjne
Oferujemy
- pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie i pewnego pracodawcę
- możliwość rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy, doświadczenia i umiejętności
- telefon i komputer do celów służbowych
- zapewniamy pomoc w relokacji (zakwaterowanie/nocleg)
Poznaj
JT S.A.
JT S.A. jest wiodącą firmą branży budowlanej realizującą kontrakty inżynieryjne z zakresu infrastruktury gazowej, paliwowej i wodno-kanalizacyjnej.Fundamentalne wartości, którymi kierujemy się w naszej pracy to:Jakość-wysokie standardy pracy i wdrażanie nowoczesnych technologii pozwalają nam zagwarantować jakość, jakiej oczekują nasi klienci.Terminowość-rzetelna i terminowa realizacja usług oraz sprawna obsługa okresu gwarancyjnego to nasz priorytet.Firma zatrudnia obecnie ponad 160 pracowników, w tym Inżynierów, Spawalników i Kontrolerów Jakości. Nowoczesna baza sprzętowa oraz skuteczne metody organizacji wsparte budowanym ponad 40 lat doświadczeniem sprawiają, iż Firma jest przygotowana do realizacji nawet najtrudniejszych projektów w branży.