Ogłoszenie numer: 1144669, z dnia 2016-06-27
Biuro doradztwa poszukuje kandydatów na stanowisko:
Administrator kontraktu / Specjalista ds. warunków kontraktowych
Miejsce pracy: pomorskie
Opis stanowiska
- Analiza aktualnych problemów na Kontrakcie natury kontraktowej i formalnej,
- Przygotowanie pism, powiadomień i listów w sprawach których wymagają tego terminy kontraktowe,
- Dalsza identyfikacja ryzyk natury kontraktowej i finansowej w celu przygotowania dalszych działań formalnych,
- Szkolenie bieżące pracowników budowy (kadra kierownicza i obsługa) w zakresie współdziałania z zespołem ds. prowadzenia roszczeń i zagadnień formalnych,
- Monitorowanie i koordynowanie prowadzenia dokumentacji uzasadniającej i dokumentującej fakt i wysokość kosztów w związku z przestojami/utrudnieniami/brakiem dostępu do frontów robót,
- Monitorowanie obiegu dokumentów i raportów na budowie w aspekcie roszczeń,
- Uczestnictwo i bieżące doradztwo w naradzie miesięcznej i innych ważnych spotkaniach z Inżynierem i Zamawiającym dotyczących spraw roszczeniowych, Zmian i zagadnień formalno – kontraktowych,
- Doradztwo w relacjach z Zamawiającym i z Inżynierem, władzami administracyjnymi oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w Kontrakt,
- Doradztwo w zakresie przygotowania i uaktualniania zmian w harmonogramie robót w aspekcie uprawnień Wykonawcy do przedłużenia czasu na ukończenie całości zadania lub odcinków.
- Weryfikacji iprzygotowywania danych i informacji pod kątem roszczeń kontraktowych i Zmian wg procedury FIDIC,
- Przygotowywania i opracowywanie roszczeń kosztowych i czasowych,
- Przygotowanie pism roszczeniowych, wystąpień i wniosków,
- Przygotowywanie bieżącej korespondencji roszczeniowej i dot. zmian z Zamawiającym, Inżynierem oraz innymi podmiotami,
- Sporządzanie analiz i opiniowanie podstaw kontraktowych i prawnych odnośnie roszczeń, robót dodatkowych i Zmian.
- Doradztwo w zakresie strategii zarządzania roszczeniami kontraktowymi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z kontraktami budowlanymi,
- Praktyczna znajomość procedur FIDIC, przepisów Prawa Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego,
- Doświadczenie w procesie tworzenia dokumentacji roszczeniowej,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej,
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Orientacja na realizację celów z naciskiem na jakość i terminowość,
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do relokacji.
Oferujemy
- Dobrze płatną pracę z możliwością rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.