MOYA SIEĆ STACJI PALIW
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy
mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!
- Forma zatrudnienia: B2B / UOP,
- szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym,
- możliwość rozwoju w dynamicznie i nowoczesnej firmie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia,
- przyjazną atmosferę pracy.
- Bieżące administrowanie oraz utrzymanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN oparte o urządzenia firmy Fortinet i Juniper Networks,
- monitorowanie, reagowanie na incydenty, dbanie o ciągłość działania infrastruktury i systemów informatycznych,
- administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Server oraz Linux,
- administracja macierzą dyskową IBM STORWIZE,
- administracja systemem VMWARE,
- usuwanie awarii związanych z infrastrukturą informatyczną oraz aplikacjami
- wdrażanie i konfiguracja narzędzi do monitoringu działania infrastruktury, monitoring serwerów, reakcja na incydenty,
- analiza logów działania aplikacji i serwerów - wskazywanie problemów i sposobów ich rozwiązania,
- tworzenie i utrzymywanie dokumentacji związanej z powierzonymi obowiązkami,
- wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych,
- bieżące wsparcie pracowników i klientów w problemach technicznych,
- obsługiwanie zgłoszeń w ramach II linii wsparcia dla sieci LAN/WAN/Internet oraz systemów centralnych,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników i klientów w zakresie korzystania z systemu i aplikacji.
- Minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie administracji systemami Windows Serwer / Linux (najlepiej poparte certyfikatami),
- minimum 3 letnie doświadczenie w administracji urządzeniami sieciowymi firmy Fortinet i Juniper Networks,
- doświadczenie w zakresie administracji systemu VMWare,
- doświadczenie w procesach wdrażania systemów informatycznych,
- umiejętność opracowywania dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych,
- sprawne analizowanie logów z serwerów, stacji roboczych i urządzeń sieciowych,
- doświadczenie w monitoringu infrastruktury informatycznej przy użyciu systemu Zabbix,
- komunikatywność,
- umiejętności pracy w zespole i dzielenia się wiedzą.