4Life Direct jest pośrednikiem w sprzedaży ubezpieczeń z ugruntowaną pozycją na rynku. Na bazie dotychczasowych doświadczeń oraz sukcesów, które osiągnęliśmy stworzyliśmy zupełnie nową linię sprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów sprzętowych i systemowych
- Nadzór nad bezpieczeństwem i ciągłością pracy środowiska informatycznego
- Wybór, negocjacje i zarządzanie dostawcami usług IT
- Administracja i zarządzanie siecią LAN i WLAN
- Przygotowanie i rozbudowa nowych stanowisk pracy
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego
- Raportowanie stanu usług
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
- Bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 7/8/10
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu: komputery, drukarki, skanery
- Podstawowa znajomość Windows Server 2008/2012 (zarządzanie Active Directory)
- Wiedza z zakresu sieci LAN (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych
- Mile widziana znajomość systemu Linux
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Mile widziana znajomość stosu rozwiązań JIRA, w tym JIRA Service Desk
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport
- Pracę w dynamicznym, młodym środowisku
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
Zasil nas swoim potencjałem!
Dowiedz się dlaczego warto u nas pracować na:
www.kariera.4lifedirect.pl
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze