BlueSoft Sp. z o.o.
Jesteśmy polską firmą działającą globalnie.
Istniejemy na rynku 13 lat, zatrudniając obecnie 300 pracowników będących ekspertami w swojej dziedzinie. Tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla największych organizacji będących liderami w sektorze telekomunikacji, bankowości, ubezpieczeń, logistyki oraz farmacji.
Nasze główne obszary działania to:
- Integracja Systemów i BPM
- Zarządzanie danymi (BI, ETL, MDM, DWH)
- Portale i Aplikacje Mobilne
- Systemy dedykowane
Ponadto prowadzimy szereg nieszablonowych inicjatyw wychodzących od przepełnionych pomysłami pracowników:
- gry na platformy mobilne (Star Horizon, Kickerinho)
- własne produkty (Aperte Workflow)
- <miejsce na Twoją inicjatywę>
Jeżeli jesteś osobą niebojącą się wyzwań oraz pragnącą nieustannie sprawdzać się w innowacyjnych projektach realizowanych w najnowszych technologiach to czekamy właśnie na Ciebie!
Osoba pracująca na opisywanym stanowisku będzie utrzymywać infrastrukturę sieciową oraz serwerową firmy.
- Administracja systemami Linux/UNIX/KVM;
- Wdrażanie i utrzymanie oprogramowania;
- Rozwiązywanie problemów systemowych i aplikacyjnych;
- Automatyzacja procesów wdrożeń.
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Administratora Unix/Linux
- Znajomość baz danych: Oracle, PostgreSQL (mile widziane też: mysql, MSSQL)
- Znajomość zagadnień związanych z sieciami TCP/IP
- Umiejętność tworzenia skryptów powłoki systemowej (bash/sh/ksh)
- Znajomość języków skryptowych, np.: Bash, Python
- Znajomość rozwiązań wirtualizacyjnych, takich jak: KVM, VMWare
- Znajomość systemów kontroli wersji takich jak: cvs, svn, git
- Znajomość takich narzędzi jak: ant, maven, sed, awk, grep, find, tr, cut
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji technicznej
- Mile widziana znajomość technologii takich jak: webMethods, wso2, j2ee
- Umiejętność pracy w zespole
- Ścieżka kariery? Gwarantujemy indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego oraz osobistego. Nie mamy odgórnie i szablonowo wyznaczonej drogi rozwoju dla każdego pracownika. Wszystko w Twoich rękach! W firmie realizowanych jest kilkadziesiąt projektów dla kilkunastu klientów. Sam możesz zdecydować co chcesz robić iw jakim kierunku się rozwinąć.
- Realizacja własnych inicjatyw? Jesteśmy firmą, gdzie główny nacisk stawiamy na ludzi – to oni tworzą naszą siłę. Doceniamy inicjatywę, jesteśmy otwarci na realizację własnych pomysłów.
- Pieniądze? Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Jeśli jesteś zaangażowany w to co robisz, robisz to z pasją i nie boisz się odpowiedzialności, pieniądze nie będą problemem.
- Stabilność zatrudnienia? Stawiamy na długofalową współpracę. Po zakończonym projekcie rozmawiamy, słuchamy i zapewniamy kolejne wyzwania.
- Technologie? Innowacyjność projektów wiąże się ze stałym kontaktem z najnowszymi trendami w dziedzinie tworzenia oprogramowania. Różnorodność projektów wiąże się z możliwością poznawania nowych obszarów.
- Coś jeszcze? Pewnie! Zapewniamy współfinansowanie nauki j. angielskiego oraz pakietu socjalnego (karta MultiSport, prywatne ubezpieczenie medyczne), uczestnictwo w firmowych eventach (rejsy na STS F.Chopin, cykliczne wyjazdy integracyjne).
- Czy jest fajnie? Jest luźno i przyjaźnie, pracujemy zespołowo, dzielimy się wiedzą.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.