Dla naszego Klienta, prężnie działającej, międzynarodowej firmy realizującej aplikacje dla największych Klientów z branży biznesowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Administrator IT/ Inżynier Trzeciej Linii Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odpowiedzialność za 3 linię wsparcia dla systemów produkcyjnych oraz wsparcie dla kluczowych osób technicznych wewnątrz organizacji
- Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwiązywanie incydentów zgodnie z ustaleniami umów SLA
- Wdrożenie i implementacja nowych funkcjonalności i niezbędnych zmian na platformie produkcyjnej
- Śledzenie nierozwiązanych incydentów/problemów
- Podejmowanie działań naprawczych w przypadku zidentyfikowania awarii celem stabilizacji systemu
- Stworzenie i aktualizacja Bazy Wiedzy
- Stworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu technicznego, dostawcami zewnętrznymi oraz zespołem technicznym po stronie klienta
- Wsparcie Problem Managera w analizie źródeł incydentów, zastrzeżeń klientów oraz implementacja najlepszych praktyk na zdarzeniu
- Gotowość do pracy w warszawskim biurze Klienta
- Gotowość podjęcia dyżurów telefonicznych po godzinach pracy (dodatkowo płatne)
Wymagania:
- Swobodna komunikacja w języku angielskim (na poziomie B2/C1 oparta http://en.wikipedia.org/wiki/Common_European_Framework_of_Reference_for_Languages)
- Znajomość metodyki ITIL (mile widziane posiadanie certyfikatu ITIL Foundation)
- Doświadczenie w administracji i rozwiązywaniu problemów systemu Linux/Unix
- Doświadczenie w administracji i rozwiązywania problemów z DNS, MySQL, Apache, nginx, Tomcat
- Doświadczenie w programowaniu w Bash/regex (mile widziana znajomość PHP lub Python) – analiza dużych pakietów logów systemowych
- Doświadczenie w administracji i rozwiązywania problemów z systemami storage - FreeNAS, Oracle storage
- Doświadczenie w zarządzaniu i konfiguracji narzędzi monitorujących: Nagios, Cacti, Observium, New relic – będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie we wsparciu rozwiązań VoD będzie dodatkowym atutem
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Odporność na stres, wytrwałość, dokładność i orientacja na potrzeby klienta
- Przejmowanie inicjatywy i podejmowanie nowych wyzwań
- Gotowość do wielozadaniowej pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Obszerny pakiet benefitów
- Bycie częścią wykwalifikowanego zespołu, dla którego praca=pasja