Administrator Systemów i Sieci
Pracownik HELP DESK
Pracownik HELP DESK
SAS Institute to wiodąca firma technologiczna rynku IT. Z technologii SAS korzysta 70 000 firm i instytucji w ponad 140 krajach na świecie. SAS dostarcza wysoko cenione rozwiązania informatyczne dla bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki i sektora publicznego biorąc udział w budowaniu strategicznych systemów zarządzania i nieustannie kształcąc swoją kadrę wdrożeniową.
Innowacyjność tworzonych rozwiązań wyznacza nowe trendy rynkowe dając firmie SAS pozycję niekwestionowanego lidera na rynku informatycznym w wielu rozwijających się dziedzinach.
Zadania
- administracja systemami informatycznymi w SAS Polska
- bezpośrednia pomoc użytkownikom systemów informatycznych
- udział w wewnątrz-firmowych projektach związanych z technologią informatyczną
Oczekiwania
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemów IT (najlepiej w środowisku dużej firmy lub organizacji)
- bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft Windows Server, Active Directory, SQL Server, SharePoint Server
- znajomość technologii i zagadnień LAN/WAN/WLAN, TCP/IP, bezpieczeństwa i monitorowania sprzętu sieciowego
- doświadczenie w pracy HELP-DESK i wsparciu użytkowników końcowych
- znajomość aplikacji biurowych i sprzętu oraz oprogramowania stacji roboczych (PC Windows)
- doświadczenie programistyczne
- samodzielność w zakresie przydzielonych zadań
- komunikatywność
- odpowiedzialność
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z partnerami w międzynarodowej korporacji
Dodatkowe atuty
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji
- znajomość zagadnień z zakresu wirtualizacji, znajomość środowisk witalizacyjnych
- znajomość technologii CISCO (routery, zapory ogniowe, przełączniki, kontrolery sieci bezprzewodowych, Cisco IOS)
- znajomość zagadnień internetowych (HTML/PHP)
- umiejętność pisania skryptów